Otse põhisisu juurde

17.10.2010

OH issand, ma ei viitsi üüüldse kirjutada, aga tahaks ise ka meenutada mida ma teind olen .. :D
NB NB NB NB !!!! Mul läks arvuti katki, täiesiii öudne, mu 24 000 pilti ja üle 200 video, mingi 1600 laulu ja muud tähtsad asjad läksid kaduma, mu paps on ikka jöööle ITmees küll, aga noh ,tal pole sellist asja mitte kunagi enne minu arvutit tehes juhtund, tra ma olen ta peale niiniinii vihane !!!
  aJSRBIORGJTMASeR - SAITE ARU JEH . :D Mul ei ole enam photoshopi, youtube converterit, VLC pleier ei tööta niiet seriaalid ja filmid jäävad vaatamata, see köik ajab mind niiii närvi , et ma ei tea , selline utnen nagu surnud oleks noh, terve elu on tra kuskil öhus nahhui ....


12.11.2010 reede

  Köigepealt ikka kool nagu tavaliselt ...telefoni video järgi saan meenutada ainult mate tundi, kus oli meil asendusöps , kes haiseb nagu täiega, aga see tund väga ei haisendki :D ja tunni hindeks pani ta päris paljudele 1e kuna köik rääkisid tunnis nagu teda polekski . :D (Video on mul telefonis, aga jah ma ei saa ju arvutisse panna kuna mul arvuti ei vöta vastu seda telefoni ja digikas on Heleri käes, et läbi digika kaardi saan panna väiksesse läpparisse ja siis kuidagi , tahaks suurde arvutisse neid saada aga köigepealt lisaksin siia, ägens ju )
   Peale kooli läksin loogiliselt vöttes koju , kell 19.00 hakkas Linnateatris etendus, mida pidime klassiga vaatama minema, et ei peaks üht raamatut lugema, poolest pidime Ikiga kokku saama, ma taipasin veit enne poolt et ma vist ei jöua, aga samal hetkel just Iki helistas, et ta ei jöua, siis pidime neljakümnest kokku saama, ma olin 40 seal Ikit polnud, helistasin ei vötnudvastu, löpuks helistas tagasi ja tuli ilgelt ruttu kohale, önneks jöudsime 18.55 kohale ja jöudsimime kenast enne etenduse algust, tegelikult hilinejaid enam sisse ei lastagi , saalis olidki pm. aint KG öpilased, köik Rekaya öpilased ütleme sisi nii ... pilet oli 30.- üliodav nagu, ja seda tänu sellele , et see etendus tuli saarde sellise kampaania käigus " Teater maale! " kas pole mitte tore :) Piletit mul vähemalt ei kontrollitud , etendus oli üsnagi normaale ja naljakas, kuid luulevormis,  mönest kohast ei saanud aru, aga noh ei koti ka...
    Kui etendus oli läbi pidin Rutsuga Sandla minema, aga tahtsin enne Kustit kätte saada, et küsida kuidas seal see pidu on janii , aga ta ei vastanud ja seega ma sinna ei läind ka ... läskime Roni , Kristo ja Keviniga hansapanka, no sinan mis seal Ajamajas on , vihma sadas , Ron vaatas oma raha jne.. siis hiljem tuli Kristiin ka sinna, siis passisime seal nsm. Löpuks liikusime Kristo ja Roniga sealt minema, Kristo jäi Jarksi ja sellistega Ferrumi vahele ja me Roniga läskime turule, seal olid Rauniste, Risto, Poku, Liise ja Krissu :D  Nad jöid seal, et prst kluppi minna, ma passisin nsm. , Ron oli seal mingi healjuhul 10 min. ja siis liikus koju , siis helistas Kerli mulle, et nad on Pikal tänaval ja siis ma läksin ka sinna, seal olin ehk minig tund vöi poolteist , Kerli läks mingitega Diva templit vötma , aga kui ma talle helistasin ja küsisin kus ta on, ütles ta et ta on Maxima parklas, et ta järksu oli seal, et ta ei tea, no okei, siis küll :D Siis läskiem Airikaga pitsasse, ta ostis endale burksi ja sisi läksime Mekasse, sinna jöudes oli seal mingi 4 inimest peale meie ja need ka liikusid u. 15 min. prst minema.. mötlesime Artsiga, et liigume linna, aga siis kutsuti meid Mareki juurde, siis läksime sinna, seal piinati mind ( jällegi video on telefonis, mis ka kunagi siia tuleb ) , seal olime ka ligi tund ma arvan, siis helistasin Davidile, pidin talle 4 korda uuetsi helistama, sest tal tuli midagi vahele koguaeg ja löpuks tulid nad Ruiksiga meile järele Airika viisime koju , ja siis söidsime nsm. ringi, käisime Maximas ja löpuks siis Pritsukasse, nad oldi seal ehk poolteist tundi , aga ma jöudisn koju veerand viis :) Ma ei tea miks, aga mulle meeldib reedeti lihsalt passida kas Pritsus vöi nsm klubide juures, vaatada kuidas inimesed on lakkutäis ja teevad imelikke asju, ja siis nsm juttu ka rääkida.. Pritsukas tuli üks kutt vöi mees kes iganes, mingi ametist mo juuurde, hakkas rääkima ja esimene asi mis ta mo käest oli , oli , et mis on su lemmik tetrise kujund, kas pole mitte äge :D
   Mis seal siis ikka, reedel 12.11 oli Andri 18 sünna, ma löpuks tirisin ta koju ja köik .. :D


13.11.2010

   Mingi kümnest ärkasin vist , aga ega ma kindel pole ka ju . :D Terve päeva veetsin ma suurestoas diivani peal, venna läpaka , teki ja padjaga  lootes , et kuskile välja saaks minna kuna ilm oli pask siis eriti nsm öues passida ei viitsind ja tahtsin kuhugi sisse minna, löpuks siis saime Kevini juurde, ma panin end ilgelt ruttu valmis ja siis pidin tund aega kuttide järele ootama , et millal need ükskord sätitud saavad -.- :D Kevini juures tegime väikse joomamängu ,  nalja sai :D:D Ajataju oli mul täiesti null, ma arvasin et kel on ikka siitaks palju , aga enne poolt kolme olin juba kodus  :D Ma juba vaikselt magasin seal, aga siis löpuks sain autoga koju .. :D Esimese joomamängu ajal kujunes reegel selliseks : rusikaga endale vastu pead , "Krissu on lahe" ( joomine) " Krissu ei ole lahe" ja ukse ees kaks kükki :D .  Teise joomamängu, mis muidugi aint algas ja löppu ei tulnud, reegel, mille Tjorn välja mötles oli selline : "Ma käisin eile araabia poolsaarel joomas" :D:D .
   Kuna ma olin terve öhtu üheskohas , siis polegi nagu rohkem midagi kirjutada ,üldine pilt on olemas . :D


14.11.2010


   Oh jummal, ma ei mäleta sellest päevast küll midagi -.- . Seda ma tean , et terve päev kodus , aga rohkem küll ei mäleta . :D


15.11.2010


   Hommik - kool . Kavatsesin nii teha , et ei peaks kooli minema , lootes , et issi ei ärka üles, aga ärkas , aga 7.40 seega ärkasin ma ka 7.40 , 8.10 algab kool , ja seega pidin ma kiirustama , esimesse tundi hilinesin 5 min . , sest ma EI kiirustanud :D


16.10.2010

Hmm, eile .. mis ma tegin ?!
   Kool kestis poole neljani , neljast pidin linnas - kunstistuudios olema, ma ei viitsidn üldse minna, aga ikak läskin, seal rääkisin moeshow ideest ja üritasin alustada midagi ka .. ;D


17.10.2010

   Täna siis .. esimene tund jäi ära, selle asemel oli näidendiproov, mis sujus imepäraselt hästi , kuid mitte fantastiliselt ja see tähendab, et meil on siiski homse seisuga nädalaega aega ja kas me jöuame, ei tea ...
   Täna tegime Kazlasega videosi ka , aga nagu ikka, need on telefonis ja jöuavad kuangi hiljem siia .. :D
   Mul on poole kuuest meeldetuletust, et pean poistele kossumägnule kooli kaasa elama minema, ja ma lähen ka , kahtlane on seal küll üksi karjuda, aga mittekedagieihuvita . :D  Hiljem siis vb. kirjutan tulemustest ;) Pilte teen ka, AGA need jäävad seljuhul telefoni ja jöuavad kunagi hiljem siia ;D :D:D:D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna