Otse põhisisu juurde

Ramon 6!



Ramon saigi juba kuueseks! 


Hetkeseisuga ei ole järgmine aasta kooliminemine 100% kindel. Põhjuseid on mitmeid - alustades minust endast, et käin koolis, mis kestab 2 aastat ja teiseks ma ei tea, kas olen ise valmis selleks koolivärgiks veel. See paneb kõik asjad hoopis teistmoodi käima. Eelkooli ma ta panen, et koolivalmidus oleks olemas ja ju siis kevade poole vaatab, mis otsused tulevad. Teiseks, õpetajad ka arvavad, et ta võiks jääda, kui aastaga midagi väga ei muutu. Ta loeb ja kirjutab küll, et oskustega probleemi pole, aga ta lihtsat mega muneja - riidepanek võtab kaua ja söömise ajal vahib rohkem ringi kui sööki suhu läheb jms...

Igatahes kogu see eluvärk on hetkel nii lahtine ja pole aimugi, mis kus ja kuidas olema hakkab, seega lasen lihtsalt minna köigel nii nagu minema peab ;D

***

Ma ärkasin korra umbes 6.47 ja panin aknale kardinad ette, et kutt kindlasti magaks kauem ja ma jõuaksin teda äratada küünalde ja lauluga, aga tal olid omal muud plaanid. 7.30 tegi ta silmad lahti, töusis istukile, ütles, et ta on nüüd kuuene ja et ta arvas, et ma ikka teen talle tordi ka -.- Ütlesin siis, et oota nüüd veidi, maga edasi ja ma siis tegutsen, ta pani end pikali ja ma läksin kööki. Kuna Ramon torti/kooki väga ei armasta, aga küünalde puhumine sünnipäeval on üks köige olulisemaid asju ja tean, et talle maitsevad väga need Maxima moosipallid, siis selleaastase sünnipäevahommikuks ostsin moosipalli ja panin sellele 6 sinist küünalt. Vahepea kuulsin, et ta päris kindlasti voodis pikali ei ole ja läksin vaatama, ta siis luges raamatut voodis... Kutsusin ta diivanile istuma, aga ütlesin, et ärgu telekat tööle pangu ja hetkel, mil ma köögist selle moosipalliga tulin, oli ta kenasti telefoni kätte saanud ja mängis selles :D

Lauldud tehtud, hakkasime vaikselt end minekule sättima. Kõigepealt käisime Saare Gaasis palli heeliumiga täitmas ja siis läksime lasteaeda tähistama. Mulle oluline, et näen iga-aastast tähistamist ka lasteaias ja saan selle jäädvustada.

Kui lasteaias saime "peo" peetud, siis läksime parki pildistama ja edasi Georg Ots spasse. Kõigepealt kerge söök ja siis ujuma. 2h nautisime veemönusid ning edasi ootasid meid üleval spas ka hoolitsused - kutil oli suur vahuvann ja samal ajal kui ta massaažis oli, tehti mulle näohooldus. Iseenesest oleksin tahtnud ka seda massaaži näha, aga laps oli kindlasti pigem önnelik, et ma teda kaameraga sinna ei jälitanud. Vahuvanni ajal ütles ka mulle, et ma tahaksin nüüd rahulikult vahtu nautida :D

Peal spad söitsime korra Mustjalga, kuti kiiver oli seal ja sealt edasi siis Karja, kus ootas teda järgmine suur kingitus. Käisime möisas mängimas ja siis sai ta oma ATV kätte. See ATV sai kasutatuna ostetud ja sünnipäeva päeval tulid seal mingid vead välja ja löppkokkuvöttes kutt sellega sellel päeval söita ei saanudki, aga ta oli ise ikkagi nii önnelik ja see, et see ei töödanud, teda palju ei morjendanudki :D

Möned tunnid tsillisin Karjas, siis kutt jäi sinna ööseks, ma tulin linna ja läksin Kadriga peole kuti sünnipäeva tähistama :d


***













***
















***













***








Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Tattoo

 Sai siis ka lõpuks oma esimese tatoka ära teha.. olen kauakua tahtnud juba ja plaanitud on isegi mitu, aga olen 90% kindel, et kui poleks seda võitnud oleks tegematta ka jäänud.   09.04.2013 10.45 bussiga Tallinna, bussijaamast kohe trammile, veidi Baltijaama ümbruskonnas jalutamist ja olingi Pirados Studios. Umbes viie ajal hakati tatoveerija ja 8 paiku lõpetasime. Poole 9st liikusin siis aga tagasi jälle, käisin Telliskivi säästukas ja siis trammile ja bussijaama. Ligi tund aega passisin bussijaamas, vaatasin tahvelarvutist seriaali. 22.00 tuli buss, kell oli juba 21.55 ja bussi polnud, üks naine oli veel peale minu öues, mötlesin juba, et buss ei tulegi aga siiski.. Kogu reisi vältel oli bussi max reisijate arv koos moga 3 ja reisi lõpuks 2 :D Küsisin bussijuhilt ega ta autobaasi ie lähe, ei läinud, aga naine, kes moga koos bussis oli tõi mind autoga koju ;D   Kõige huvitavam küsimus siis, et kas valus oli - oli küll. Mitte midagi kannatamatut, aga viimane tundaega oli ikka üsna

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna