Otse põhisisu juurde

Kodu blogi

 1. osa


 Jälle on tulnud sisse väga suur auk blogi pidamises, isegi Türgi reisi postitust ei suutnud teha.. Peale reisi alustasin, aga siis mötlesin, et ma nagu ei mäleta enam täpselt mida mingil päeval tegime ja nii ta siis tegemata jäi :D
  Mönda aega on juba möttes olnud kirjutamist jätkata, aga millega ? Siis hakkas vaikselt tösisemaid tuure vötma oma kodu ostmine ning siis mötlesin, et kui kodu saame, hakkan ka blogima. Ja nüüd on see aeg käes - 10.aprill oli mul notar ja korter on olemas. Vöi siiski ei ole olemas - korteris on hetkel üürnikud, hiljemalt 1.mai saame vötmed kätte. Blogi idee on mul selline, et postitan pilte korteri edenemisjärgust ning kirjutan juurde kaua aega ja kui palju raha miski asi vötab. Korteri tahan remontida vöimalikult soodsalt, aga see juures täpselt nii nagu tahan, eks siis näis mis sellest välja tuleb ja kui vaene ma järgmised aastad olen :D

Korter asub Valjalas - see sama korter mida 3a tagasi üürisime. Kui me välja läksime sealt, pandi see ka müüki ja taheti saada 15 000, samal ajal oli körval majas renoveeritud korter, mille oleks saanud 18 000 kätte ning keeldusin ostust. Sel ajal tahtsin seda 18t korterit, aga ei saanud laenu kuna mul oli emapalk ja ei olnud kehtivat töölepinugut. Nüüd, 3a hiljem, ostsin siiski selle korteri 15 000 :D Müügis on siiani ka see korter mis 18 000 maksis, aga nüüd on selle hinnaks 27 500. Meie korteris on 3 aasta jooksul vahetatud ära köik aknad, vahetatud uks ja pandud öhksoojuspump, kuid sisuliselt täpselt sama mis oli siis kui me seal elasime. Eks hinnad on nüüd körgemaks muutunud ja see 15t tundus sel korral kuidagi väiksema summana kui tookord. Korter hinnati hindaja poolt veidi kallimaks kui 15 000.

Korteri pildid lisan kui olen vötmed kätte saanud.



  Esimese asjana tuleb korda teha köök, enne selle valmimist me üldse ei koli, ülejäänu teeme aegamööda. Tahaks küll köike korraga, aga see vist ei önnestu - teeme nii palju korraga kui rahakott vöimaldab.
  Täna ostsin Koduextrast esimesed sistustuselemendid - vannituppa :D Tore kui need aasta pärast paigutatud saan, sest vannituba ei ole esmajärjekorras. Aga asjad olid nii vinged, sooduses ja ma olen selline mereteema fänn, et ei saanud ostmata jätta. Kokku läks mul 29eur sentidega ja selle eest sain peegli, kaks nagi, pildiraami ja hoiukarbikese.


***


Pinterestist olen vaadanud igasugu ideid.. hetke seisuga arvan, et köögi seinad tulevad heledama poolse kollasega ja pörand tumedamat puidu värvi (ilmselt linoleum) Koridoris on täispuit parkett, mis tuleb taastata ja veidi tumedamaks värvida, mööbel koridori tuleb valge ja seinad beezikad. Lage tahaks kipsist ja sinna kohtvalgustid. Elutuba kujutan ka ette tumepruunides ja beezides toonides - eks paistab mis reaalsus on ja kas saan ka köik nii nagu ettekujutan. Kuti tuba tahan halli ja pörandaks kas vaipkate vöi laminaat. Voodi tuleb eritellimusena, laealune redeliga, et pörandapinda ei kasutaks ja keset tuba tahaks mingit kiike, ronimisköisi jms oleks ka vaja. Tahan, et ta tuba pakuks talle vöimalikult palju tegevust, ta on nii aktiivne, ei jöua taaga sammu pidada muidu :D


***

 Mis veel uut ?


Alates aprillist tegutsen uues stuudios, mis asub Edukontoris. Olen seal koos Fotoliisi ja Valmar Voolaiuga.
Mai kuust hakkan peale oma pöhitööd andma lastele trenne MTÜ Minu Tantsukooli alt. Hetkel see ongi ainult mai kuu, siis tuleb suvi vahele ja sügisest uue hooga. Loodetavasti jöuan kahe töö körvalt ka pildistada (möne sessiooni vötan veel maisse) ja ka korteris toimetada.

Oleme kuu jooksul kaks korda ka Tallinnas castingutel käinud. Otseselt ei ole olnud need mingi konktreetse reklaam vms castingud, vaid lihtsalt andmebaasi lisamise jaoks, et kui on teinekord agentuuril midagi pakkuda, siis on kontaktid kohe olemas. Mönemal castingul pildistati ja lisati andmebaasi meid mölemaid kutiga.

 Casting 14.04




No make-up









Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna