Otse põhisisu juurde

09.01.2011

Yoyoyoyo . . :D  Mul emps just tekitas tuju kirjutamiseks..

Vaatasin siis kooli kodulehelt uut tunniplaani, ja siis vaatasin et neljapäeviti on kaks kekat järjest ja meenus et suusatamine hakkab, kuna ma ei tea kus mu suusad on läksin siis empsi juurde, ta vaatab siis papsiga telekat ja ma ütlen, et : kuule , mul hakkan nüüd suusatamine.. Emps: Mine siis taha tuppa, ma vaatan siin praegu .

:D:D:D ta on ikkka niiii lolll :D:D:D, eks ma ürita siis seal magamistoas suusatamist harrastama hakata :D

  Ma usun, et on päris palju inimesi kes tahaksid, et ma oma sünnipäevast siin kenast ja pöhjalikult kirjutaks, kahjuks ma seda ei tee, kuna seal oli asju millest ma avalikult ei kirjutaks ;D aga möne asja vöib ju kirjutada kah ..

  04.01.2011 -   sünnipäev

  Täielik ebaönnestumiste päev..
Hommikul tuli emme enne tööle minekut mu tuppa pani kingi lauapeale ütles palju önne ja läks minema.. ( mul oli 3.jaan. arsti aeg, ma magasin sisse a lootsin et paps ka ei mäleta, aga ..) ,  siis tuli issi tuppa, ültes palju õnne jah, aga kas sa arsti juurde jöudsid, ma mingi ,[ mine kannnni ],  HMM , EI.. ta mingi normaalne, pane siis pidu edasi ja maga ... no okei siis :D Kui ma kunagi ärkasin, mingi kahest ehkk .. siis oli köik kudagi naljakas, v ma ei eta, sünna tunnet polnud, ja mul juhtus igasugu pisi äpardusi ma ei möleta enam neid -.- aga no küüned murdusid ära, peegel kukkus maha - önneks , mis jäi terveks , siis ma tahtsin vähemalt ühel päevalgi kena välja näha , huj, ei :D mingi sadakorda vahetasin riideid, ja nii mönegi asja vötsin pikale kaasa . :D
  Ossu tuli millalgi siia, mingi pool 5 ehk, siis ma veel sättisin ja u. kuuest hakkasime Heleri ja Ossuga linna liikuma, ma ei suutnud üldse käia koguaeg koperdasin kuhugi lumehunnikusse.. Meil oli Martsuga kindel plaan, et teeme mo sünnal vähemalt 100 pilti, kuna koguaeg on diks kaasas aga pilte onikka nii vähe, no aj siis teepeal ma avastasin et ma jätsin akud koju laadima -.- Ma ei tea mul olid sellised pooolikud äpardused koguaeg, peegel kukkus maha jäi terveks, käisin lumehunnikutesse, aga ei kukkunud neisse, akud jäid koju laadima, aga poooltühjad olid digikas jne ..Läksime siis Raesse, seal ootasime kuni ostja tuleb, nii äge on nii juua osta et 18 aastane näitab dokumenti ma maksan oma rahakotist :D:D
   Kohe kui pikale jöudsin, tegin sampanje lahti ja pidu läks käima.. köik oli väga viiiis nii umbes kella kaheteistkümneni vöi üheni.. siis hakkasid draamad pihta ja muud jamad.. Neist ma siia ei kirjuta, need jääävad pikaseintevahele ..
   Neljast hakkasime Targo,Gretsi ja Ossuga koju söitma, köigepealt viisime siis Gretsi koju ja siis meid (Ossu tuli meile) , söitsime siis mööda Smuuli tänavad turvavööd mul ja Ossul lahti, tümm käib ma löuan jalad armatuuril jee pidu :D ja siis väike kässar Smuuli ja Tallinna tänava ristis ja kes meid seal ees ootasid kitsed visssst :D panid vilkurid tööle, ma panin ruttu turvavöö kinni, Ossu pole .. Ment tuli siis sinna... esimest korda nägin sellist.. igatahes , küsisid Ossult miks turvavöö lhti on ja vötsid talt dokumenti, Targol polnud mitte ühteki dokumenti kaasas, ei enda omi ega auto ja seega pidi ta minema mendi autosse.. mo kohta ei küsitud midagi - önneks, ja önneks et meid puhuma ei pandud :D Igaljuhul Paar minutit peale poolt 5 saime liikuma ja siis uue hooga ikka edasi :D Trahvipoiss tuli ka :) Kui koju jöudsime, passisime Ossuga veel arvutis ja mingi het jäin ma vähemalt magama, ja siis ärkasime poole viiest öhtul üles .. hmm , ja ma ei mäleta, a ei mäletan ikka, siis läksime, millalgi Heleri ja Ossuga Maxima, ja siis sealt läks Ossu koju ja me Heleriga koju ja väljas polegi 5.jaan. käind .. :D









Emme kinkis .






6. jaanuar, neljap. käisime Villemis niisama ja korra Gretsi juures.
7.jaanuar reede. käisime ka Villemis ja siis Pritsus.
8.jaanuar käisime Kallase juures, mingi kaheksast läksime ja enne kolmveerand ühtteist olin kodus..
9. jaanuar täna - pühapäev.. ärkasin kell kaks, mingi kolmest läksime Heleriga Maxima, täna välja ei liigu ja homme on KOOL , nii äge ! :) (Y)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna