Otse põhisisu juurde

Portugal



Neljapäeval 17.03.2011 sai kenat pidu ikka pandud, no ülepika aja ikka mönusasti :D Ei kena oli , aga tavalistest "nv-dest" köige varem sai ka koju mindud , natuke enne nelja siis olin kodus .

18.03.2011

   Hommikul sai vähemalt kolm korda ülesärgatud enne kui ikka täitsa püsti end ajasin. Mingit reisiärevust kui sellist mul polnud, kuigi vahest on Tallinna minemisega isegi :D Aga jah, seekord oli siis nii.. Ma arvasin koguaeg, et buss Tallinna läheb kell 2 tegelt läks kell 1 , ja ma viivitasin täiega ega, aga önneks midagi tegemata küll ei jäänud. Mingi kell 11 v pool 12 saadsin Taku peaaegu Makrose juurde, ta läks Pikale ja ma koju , asju kokkupanema ja ülevaatama . Natuke enne poolt ühte vist hakkasime empsiga bussijaama poole liikuma , pm terve bussisöidu ma magasin maha, praamis olin ka bussis. Tallinnas oli vend juba meil vastus , läksime ta juurde, seal nad jöid enne minekut kohvi ja mingi veerand kaheksast liikusime lennujaama poole.
   Andsime oma suured kotid ära ja läksime käsipagasi järjekorda.. ma olin seal ikka nii koba, hakkasin digikat kotist välja vötma, siis see kukkus maha, akud lendasid kahtekaarde laiali.. läksin siis ise kontrollist läbi, piiksusin, vötsin vöö ära ja igaksjuhuks ka kella, mis tuli just seal üliraskelt ära, siis tahtsin sörmuseid ka vötta, üks ei tulnud ja teine lendas ka maha -.-
  Kuna ma lendasin esimest korda lennukiga , oli üsna halb, et akna poole istuda ei saand, aga vhtp. Ma mötlesin, et see söit on hullem, psh, polnd mittemidagi , kuid üks mu kartustest sai siiski töeks, et see tundub mo jaoks nagu löputu tivolisöit ja nii see ka oli, no löpuks ei suutnud seal olla enam, önneks ei kestnud see söit Londonisse niiii väga kaua ka, 2,5 h siis .
  Londonisse jöudsime kohaliku aja järgi kell kümme vist (öhtul) . Tegime seal need vajalikud värgid ära ja edasine oli juba oma teha, kas magada seal v mitte , igatahes kell 6.50 läks järgmine lennuk alles Farosse . Uni seal pingil oli üsna norm , aga kell ei liikunud mitte edasi. Ma olin omastarust ikka kövasti maganud, et kell peaks vähemalt 5 olema, vaatan siis kella kell pole pool kakski -.- Siis jäin uuesti magama, emps ja teised olid köik üleval, mötlesin , et ju see kell peab siis ikka juba palju olema, et sättima seal hakkavad, aga ei kus , kell neli alles .. Aga siis ma enam magama ei jäänd ka . :D


 19.03.2011
Mingi aeg läksime siis sinna lennuki järjekorda ka , seal tegin veidike trügingut :D Siis kui pilet ja ID kaart olid kontrollitud tegin väiksed sörgid ja saingi aknapoole istuma , jee . :D:D Alguses mötlesin, et ma küll ei maga , et vaatan koguaeg aknast välja , aga ei kus , ma jäin üsna ruttu magama, ma ei tea kaua ma magasin, aga ärkasin alles siis kui juba Hispaania kohal olime, Prantsusmaad ja muud magasin maha -.-  Tegin lennukist paar pilti ka, aga need lisan siis kui koju jöuan ükskord :D
   See lend kestis ligi 3 h . Kui kohal olime, tegime lennujaamast väljudes ja rendiautot oodades kohe pilti ka, noniiii mönna oli, soe ja palmid jne.. :D Ma olin teksadega, mille all olid veel retuusid , ja mul oli pm . kaks pluusi ka seljas , öudne :D teise pluusi vötsin pealt kohe ära . :D
   Kui auto kätte saime (Ford Focus) , siis söitsime hotelli, üks tuba oli siis valmis tehtud, hmm, seal oli veits sellist hallitushaisu :D aga savi , vähemalt on kuskil magada :D viisime asjad ja läskime randa , passisime seal veits , siis ma käisin vahepeal panin , lühkarid jalga, siis olime nats veel rannas ja siis läksime linna , esimesest poest ostsin juba midagi, seal jumala ägedad Chinese Shops :D Mingid ulme odavad asjad, saapad mingi 8€ jne.. No siin ju "talvehooaeg" möödas. Olid ühe poe akna peal ülikenad saapad, platvorm oli ja normaalselt körge kond , no nii kenad olid, 9,99€ -.- Aga poood oli kinni ! Kui ma kuskilt midagi paremat ei leia, siis lähen viimasel päeval sinna tagasi ja ostan ära :D
   Kui siis veel hindadest rääkida, siis söök on üldiselt kallim, tavalisi Laysi kröpse pole , no neid rohelisi v siniseid , igas poes on aint mingi kaks varianti neid, ja need on sellised mida Eestis ei müüda , pole eraldi paki suuruseid vaid ongi aint vist selle TV Paki suurune , ja maksab üle kahe euri -.-  Väiksemad on mingi üle ühe veits. Alkohol on seega üldiselt odavam, ölle kallim, aga vein , no anna otsad , köige odavam vein mille leidsime oli 0,39 € liitrine :D See polnud hea, aga mitte ka halb.
  Tegime linnas siis pilte, käisime söömas jne.. kui hotelli tagasi läksime oli teine tuba ka valmis, see ei haisend :D Me empsiga läksime siis sinna.. Mingi aeg läksime uuesti randa.. korjasime veits teokarpe jne..
  Siin läheb seitsmest juba pimedaks, siis kaua me ei olnud, no me polnud isegi nii kaua, et oleks näha et pimedamaks läheb, mingi poole kuueni olime ehk.. Ujumas käisin ka muidugi, oli ikka soolane küll, öudne :D Aga pessu sai ka önneks prst minna.. seega norm.  Kuskil kella kaheksa paiku läksime magama ära.. (Siin on kell 2 h taga )

20.03.2011

   Ärkasime umbes kell 8 vöi veits varem, päike oli väljas juba, veits tuuline oli. Läskime siis sööma, söök oli täiesti okei. Söime ära ja läskime jälle randa, me polnud seal kaua , kui otsustasime, et liigume siis edasi.
   Ma ei oska siin kirjeldada neid kohti ja värke kust läbi söitsime ja mis köik tegime, aga köik on väga ilus , ja seda saab siis hiljem ka piltidelt vaadata.
   Järgmisesse sihtpunkti siis jöude oli vaja köigepealt öömaja leida, läksime küsima siis ühte hotelli, seal ees oli mingi nigga naine, see ei oskand inglise keelt ütles : No speak English, we closed momenta.
  See hotell oligi nagu kinni, see oli apartmenthotel , kus siis ühes nn. toas on mitu tuba ja köök jne.. Seal elasid nüüd vist lihtsalt inimesed sees..
  Läksime siis järgmisesse hotelli küsima, see oli odavam kui esimene, kuigi ilma hommikusöögita aga siiski, seal oli meil nagu eraldi maja, see oli üli mönus , kahe magamistoa, köögi, suuretoa ja kahe vannitoaga . Seal olid olemas pesumasin, triikimisvöimalus, igasugused köögimasinad jne.. see oli ülimönus koht ja me lähme sinna vb. reisi löpus veel tagasigi. Seal pidi vb mingi 100 m köndima sinna kus oli sissekirjutamine, ja seal oli bassein ja päevitustoolid. Kell 00.00 saadsin Gretsile SMSi, sünnipäeva puhul, tahtsin helistada , aga ei saanud millegi prst.

 21.03.2011

Seal oli ka mönna, aga ujuma ma ei läind . Olime vennadega seal veits aega, ja siis majja tagasi , käisin pesus jne.. söime ja siis läskime tagasi basseinide juurde, end väljakirjutama ja siis ma olin veits netis ka .  A , seal jooksis palmide otsas üks rott ka , -.-
   Söidsime siis edasi, mm, seal oli niii mönna rand, tahaks neid pilte juba siia panna. Ookean peksis mönusasti mööda kive jne.. täiega kena oli. Ja seal saime siis trahvi ka :D Valesti parkimise ja valest kohast söitmise eest, kuigi ment ei teadnud, et valest kohast söitsime, aga ta vaatas auto järgi, et umbes ta ei usu et oleksime siis end nii pidi parkind jne.. no öige tähelepanek ta tegelt :D Trahvi max. määr oli 80€ , aga me saime 25 € , peale meid tuli mingi vanem mees , täpselt samamoodi ja ta sai 50€ :D
  Siis otsustasime kas jääme veel sinna vöi liigume edasi, aga ikkagi liikusime edasi.
Käisime siis nagu ikka igast asju vaatamas ja pildistamas. Köige parem oli muidugi maailmalöpus käimine, seekoht on koht, mis arvati kunagi maailmalöpuks, enne kui Columbus Ameerika avastas ! ;) See kht oli töesti nagu maailma löpp, taimestik muutus üli järsku , ja see rannik oli ka väääga järsk.
   Olime jälle oma sihtkohast ja hakkasime hotelli otsima.
No selle hotelliga sai küll nalja :D see oli söuke , hmm, suht hull, aga parem kui autos :D Läskime siis sinna gtuppa, pliidi juhe ja pistik olid ära kärssand :D Külmkappi ei saand sisse panna :D Ja siis saime uue toa, önneks see oli normim :D , Tegime seal süüa jne.. Suht samal ajal läskime magama mis ikka,mingi kaheksa ajal ja nii igapäev siiani :D A , seal toas oli vähemalt hea vaade :D

22.03.2011

Söime ära ja tömbasime sealt minema vöimalikult kiiresti :D Läksime poodi kohvikusse kohvi jooma ja siis mingit lossi vaatama. Ja siis söidsime edasi...


AKU SAAB TÜHJAKS !
Töin laadija :D

   Meil oli ees siis köige pikem tee , nagu noh mida järjest söitnud olime. Löpuks jöudsime siis Bejasse, siin on 30 000 elanikku. Söidsime umbes kaks tiiru linnas , ja läksime ikka hotelli mis koguaeg paistis. Tegime Check - Ini ära ja läksime poodi. Ostsime miskit süüa ja siis kui poes käidud , läksime tubadesse. Emps läks kohe voodisse, ma läksin vennade tuppa, nad jöid seal ja siis vaatasime Jackass i . Üli röve oli :D Aga nalja sai, siis tegime paar pilti, ma läksin oma tuppa ja siis nad läksid korra välja vaatama.
  Ilm oli ka halb . :D


23.03.2011


  Mingi pool kaheksa ärkasime korra, siis magasime veits edasi, siis lasin kardinad üles, meil need nupuga käivad ja puha :D Ja siis suht kohe alla sööma.. Ja siis netti.. :D Siin ma siis ka olen.. täna söidame jälle kuhugi ja kella kahetesit paiku peaks siis seda Beja linna ka vaatama minema ..

Tsau siis prg ! ;)

  Okei, seda Beja linna ma nyyd vaatama kyll ei j6dnud, sest olin netis, aga ega mul v2ga kahju ka pole :D Emps ja vend l2ksid, midagi nii v2ga erilist seal polnud ka.
  Kui teine vend ka ykskord 2rkas hakkasime Hispaania poole s6itma.. Vahepeal peatusime vist yhes linnas ja seda ka korra, ylej22nud aja s6idsime ilma peatusteta.. Sealt oli Hispaaniasse Sevillasse umbes 155 km. :D
   Sevillas oli veits soojem kui Portugalis, igatahes panin ma endale 6hukese mantli T-s2rgi peale ikka , kui 6htul jalutama l2ksime, kuid v2ga soe 6htu oli. Otsisime siis mingi reisiraamatu j2rgi mingit 66bimiskohta. Enne selle leidmist , leidsime mingi teise koha, kus olid nagu trellid ees ja trellide taga istus mingi mutt ja vahtis telekat ( need olid ikka nagu ilusad trellid mitte nagu vanglas, neist peaks pilt ka olemas olema ), koputasime, siis see mutt tuli uksepeale, r22kis aint hispaania keeles, l6puks m6tlesime, et see on lihtsalt ta kodu ja ytleisme sorry, aga siis hakkas ikka, et quatro person ... ja siis saime aru et ikka saab seal 66bida ja ta kutsus meid sisse. Seal oli suht 6dne, see mutt oli nagu n6id. Kuna selle reisiraamatu j2rgi, pidi seal l2histel olema ykskoht siis , kus saavad 4 inimest 70€ 66bida, ytlesime me sellele mutile 2ra kui ta 66mimiskoht maksis 100€ aga ta lasi ikkagi 80€ peale.. Otsisime siis seda raamatu kohta veel ja tuli v2lja et see on kinni :D L2ksime selle muti juurde tagasi, aga see m6lises t2iega ja muidugi aint hispaania keeles ja enam ta 80€ ei lasknud :D
   L6puks leidsime t2iesti normaalse koha , ikkagi 80€ eest ja sinna me j2ime ka. Kuna auto oli meil sellest hotellist kaugel pidime ka sellele j2rgi minema. L2ksime siis m66da suurt t2navat,siis n2gime , et seal oli mingi rahutus, vaatasime ja pildistasime veits seda ja m6tleisme, et k2ime siis juba vanalinnas ka, kui siin juba oleme, teeme pilte ja v2rki..No suht vara l2heb siin ikka pimedaks, nagu juba teate, siis mingi kaheksa ajal m6tlesime autole j2rele minema hakata. Ja hakkasime ka, v2hemalt omastarust, keset vanalinna oli yks katedraal ja selle juurde j6dsime me kolm korda, kuidagi x moodi, alati erinevale kyljele ja ylisuurte ringidena -.- Viimasel korral l2ksime 6igest kohast umbes 10 m m66da -.- :D Aga l6puks j6udsime kenasti kohale..
  6htul enne magama minekut sai telekast jalkatki vaadatud :D 

24.03.2011

  Nagu ikka varajane t6us, kuid veits hiljem kui tavaliselt, ehk siis mingi pool yheksa oli 2kki ?!:D
P6him6tteliselt kohe l2ksime linna peale ka. Ma sain endale saapad, mulle hullult meeldivad, 8.95€ maksid:D Ja sain esimesed kontsad mis on mulle parajad, kuna Eestis pole selliseid kontsi 35 nr. jalale. Ma olen selle reisi ajal ikka p2ris mitu korda end pikana tunda saand, sest siin on ysna pisiksed inimesed, muidugi enamasti pole, aga ikka leidub.
  Kui olime oma "shopingud" 2ra teind siis hakkasime Portugali tagasi s6itma, k2isime veel mingist Hispaania linnast l2bi ja siis j2lle edasi....Käisime veel tee ääres Macis ja ostsime vörgupalli ning edasi söites nägime Eesti lippu, mis oli tagurpidi vardasse tömmatud :D
   Ma ei teagi mis selle linna nimi on kus praegu olen, mingi Antonio oli :D Siin igatahes leidsime suht ruttu hotelli, hea ja pm. ka odava ja siis l2ksime 6htul veel ujuma, vesi oli soojem kui 6hk, t2iega  m6nus, kuigi see on ookean, ja see sama on ka eelnevates Portugali linnades olnud, aga alati on see kylmem olnd. Lained olid ka m6nsad ja ylitugevad, ma suplesin seal uppumishirmus :D Seda r6vetad vett l2ks ka suhu, see ikka mega soolane ja silmad kipitasid ka. Aga kokkuv6ttes oli lahe ja m6nsa.. enne ujumist m2ngisime vendadega veits palli kah. :D Peale ujumist kohe hotelli pessu ja siis k2isime hiina restos s66mas, ilgelt nunnu teenindaja oli, oskas h2sti ingleise keelt, aga tegi meil arve suuremaks, pani mingit asja kaks korda ja siis sai omanikult vastu pead,
siis mingi yheksa kymne ajal l2ksin magama 2ra.


25.03.2011

  2rkasime kaheksast, siis tulin pm. kohe netti, sain veits olla, siis l2ksin s66ma, peale s66ki enam nett vaba polnud, no siin hotellis on nagu tasuta yhisarvutid. L2ksime siis emspiga oma tuppa ja m6tlesime, et mis me ikka nsm passime ja l2ksime linna peale..
   Siin linnas ongi pm k6ik vist turoistid, ja kuuldavasti peaksid mingid eestlased ka siin olema. Poode kui selliseid oli v2he, enamus mingite indude omad, kus pooled asjad on 6ues. Yhe myyaga sai isgi veits juttu r22gitud, ta kysis kust p2rit oleme, ta teadis kus Eesti on, ja kysis isegi et kas meil ka nyyd euro, j2relikult ta pidi sellest kuulnud olema, ta r22kis yllatavalt h2sti inglise keelt. Läksime siis vastas majja ühte podi, seal oli üks täiega nunnu Hello Kitty laud, no see millega meres saab "surfata" seal kaldal, ma ei tea kuidas seda nimetatakse :D Aga ma siis küsisin palju maksab, mees vastas et 22 € aga Sulle 20 . Ma olin mingi Ok, ja läksin minema :D:D
   Hotelli tagasi jõudes läksin jälle netti ja siis toodi kohvrid alla ja öeldi et minek.
   Läksime siis edasi mingisse väiksemasse linna, tee peal oli mul lihtsalt ülipaha olla, olime jälle mägedes janii ja see oli esimene kord ka selle ajajooksul kui mul paha oli , ma olingi juba mötetes ära sönunud , et huvitav miks mul siis veel ei ole, aga jah, see ei kestnud önneks kaua. Foorumite järgi on linn Tavira Portugalis mingi lahe linn, möll ja ma ei tea mis , kena linn jne.. Sinna jöudes ei olnud see midagi teistest erilisem.. Käisime seal ringi ostsin endale sealt saapad, siis ostsime krabi ja krevette :D Ja mötlesime , et lähme siis viimaseks kolmeks ööks oma lemmik kohta tagasi. See oli siis see koht kus oli nagu oma maja ja seal läheduses bassein jne...
  Sinna jöudes hakkas emps süüa tegema ja öhtul lasime niisama lepsi.

26.03.2011

   Oli hommik nagu hommik ikka :D Päev nagu päev ikka, kuid ühe ainsa erinevusega , MA SAIN PÄEVITADA, selle ajajoooksul esimest korda -.- Vennad läksid rallile ja me empsiga lebotasime basseini ääres.
    Ralli algas 24.03.2011 , aga me söidsime seda rallirada oma rendiautoga juba päevi varem läbi, kui mägedes seiklesime. See rada oli öudne, ilma piirdeteta ja tee äärest läks pöhimötteliselt kohe järsult alla, tee oli kruusane ja ma ei kujuta ette kuidas seal keegi veel kihutada suudaks -.-

27.03.2011

  Lootsin, et ilm on jälle hea ja päikseline saab veel ehk päikest vötta, aga ei. Vaatasin küll, et kena soe, aga kui päevitama jöudsin olid pilved koguaeg päikse ees, ning ma pöhimötteliselt lihtsalt ujusin.

ROHKEM ERKU MA EI MÄLETA :D

28.03.2011

  Kodu poole söidu päev, hommikul pakkisime kohvrid. Ühel veinil önnestus end katki kukkuda. Viimased ujumised basseinis said tehtud, kui pesus käidud , hakkasime juba söitma, nii umbes poole kaheteist ajal.
  Läksime Farosse ( esimene linn kus üldse olime ) tagasi, otsisime spordipoodi kus saaks palli tühjaks lasta. Seal läks ka aega, siis vend viis meid lennujaama, ise läks autot ära viima. 16.25 läks lennuk vöinoh pidi minema, meid hakati lennuki peale laskma mingi 16.10, siis lennukis tuli välja, et lennuk on katki, mingi elektrijamps oli, see sai önneks suht ruttu korda ja öhtul seitsme ajal olime Londonis. Jälle üks vapustav öö lennujaamas, seekord oli mugavam. Kella 4st hommikul saime me minigsse Loungesse , kus saime süüja , seal oli WiFi ja ühisarvuti, seal ma siis kella viiest ka feisbuukisin :D ja siis tuli välja et meil on mingi x-värav, kuhu me enam minna ei saand, minig tagasi  liikuda ei saa seal lennujaamas, seal mingi tramm mis söidab aint ühtepidi vms.. ja siis minig töötaja viis meid läbi igasuguste uste ja siis söidutas busiiga ja muud sellist :D Lõpuks olime siis öiges kohas, sinna hakkas ka eestlasi tekkima ja 7.30 läks siis lennuk.
   Kui Eesti kohal söitsime, siis mul läsk süda pahaks -.- No nii röve oli, lumi jms.. ÖUDNE !!
Lennujammas läksime takso peale, siis venna juurde, seal pakkisime kohvrid ümber, siis läksime trammi peale, no mitte päris meelega söitsime jänest empsiga :D Bussijaama jöudsime veits enne kolmveerand kahte, kahest läks buss. Bussis magasin pm. terve te ja löpuks olimegi Kuressaares tagasi, lund sadas nii mönna oli. Koju jöudes viskasin kotid tuppa ja Heleri juurde jooksu :D Seal ma ikka olin nats aega ja siis tuli ta meile pilte vaatama jne. nsm juttu rääkima ja mingi pool kaksteist läskin magama, nüüd on ka kell pool kaksteist ja tahaks ka magada aga laulud tömbavad -.-

30.03.2011

  Väääga öudne oli ärgata, aga sain hakkama. Koolis oli söuke nagu ikka , vb. veits parem :D Aga siiski, homme ma sinna küll minna ei viitsi, aga vähemalt on homme pidu !! :D

Head ööd ! (S) ;d

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna