Otse põhisisu juurde

Jaanid .

NB! Ma ei viitsi pikalt ja täpselt kirjutada .


Kolmapäev 22.06.2011


   Magasin üsna kaua sel päeval vist . Ju ma siis päeval söin ja passisin arvutis nagu ikka, aga umbes kuue ajal öhtul hakkasin sättima. Ma polnud mitte millegagi rahul ja ma mötlesin et 1,5 h'st jääb puudu , aga önneks mitte. Mingi kolmveerand kaheksa ajal hakkaisn Gretsi juurde liikuma, önneks oli Andri Makrose ees ja ta viis mu ära. Gretsi paps helistas Gretsile, ültes et ta mingi söber vöib meid ära viia, kuigi Gretsi emps oli ka nöus viima, läskime ikkagi nende söpsudega. Äkki pool 9 olime siis juba Mändjalas. Läksime sisse. Kerli, Martsu, Airika tulid vastu, ültesid et sees nii möttetu et nad lähvad kuhugi mujale, see oli önneks iroonia ning liikusime koos sisse, rahvast oli nats. Rääkisin seal tuttavatega juttu keda nägin ja löpuks olime rohkem metsa sees ühe laua juures kus oli kenasti rahvast, kena pidu oli seal ikka. Ma ei viitsind üldse olla kuskil, tahtsin aint ringi liikuda, vahel ikka keegi tuli ka moga. Mingi hetk pidin Takut tassima -.- Mingi tund aega läks selle peale, ja siis passisin veel rahvaga tee peal, autode juures. Kunagi tuli pähe möte et vöiks nagu sisse tagasi minna ja siis läksin. Minig veerand viie ajal tuli mulle pidu sisse ja 5st pandi muusika kinni :)
   Söitsime siis linna poole, käisime Olerexis lasin end maja juurde viia , seal istusin teise auto peale. "Õhtu" löppes ...


Neljapäev 23.06.2011

... kell 11.30 , siis jöudsin koju . Söin, vaatasin filmi , magasin ja kella kolme ajal uuesti välja. Eku oli ikka jöle väsind söitmisest, aga söitis ikka. Käisime igal pool jälle. Orissaares peatusime köige kauem, siis tulid teised ka teise autoga. Läksime siis Hellamaale ( Muhku ) jaanitulele, teised olid seal vähe, me olime mingi üheni kaheni öösel seal. Seal oli umbes kaks korda rohkem rahvast kui Mändjalas, aga 10 korda vööramad . :D
  Tagasi söites käisime Laimjalast läbi, kora vaatasime mis seal on , kaks tükki läksid seal maha auto pealt ja me söitsime Eku ja Elariga linna poole. Elar oli nii kämmal, vahepeal ärkas üles ja sonis :D Paari looma nägime ka, kits jooksis poole tee peale ja ei jooksnud edasi vaid tagasi, kuulsin et autokoolis pidavat öpetatama nii, et loom ei pööra end kunagi tagasi, et tagumiku poolt tuleb läbi söita, ega ei ole vist ka päris nii . Kui linnas üks poiss üle tee jooksis , siis karjusin JANES JANES, siis Elts oli jälle kohe üleval sonis midagi suurest karust :D
   Kolme ajal sain koju, Eku jäi autosse magama, magas neljani tonta juures, hakkas söitma, ikka ei suutnud jäi Auriga parklas magama ja hommikul 8st söitis koju.


Reede 04.06.2011

   Tavaline hommik ja löuna nagu ikka. Kuue ajal tuldi mulle järgi sötsime siis Triiki. 19.30 läks praam, keilakad meie autosse ei mahtunud kolmekesi, meil oli üks vabakoht, seega pidime kahele autot otsima minema, keegi ei tahtnud poisse peale vötta, nii pidime me Airikaga ise minema, kui praam hakkas kohale jöudma läksime oma uude autosse ( buss oli tegelt ) ja panime möllu :D Mingid Märjamaa omad olid seal. Söitsime poodi ja siis kohe jaanitule paika, panime auto kuhugi pöösa ja läksime platsile, Märjamaa omad läksid suht kohe minema, no töidki meid ära ja siis läksid . Kohale jöudes läksime tantsisime veits ja niisama möll, tuttavaid ikka oli . Reservi peolt kahte nägin ka . Kaheteistkümnest sai seal juba pidu läbi ja tuli edasi minna kuhugi Pullu pubisse, sinna me ka läksime, millalgi, umbes kahe ajal vist - jala . 3 vöi 4 km oli sinna umbes. Tee peal olid mendid ka, Kuressaarest -.- (Y)no seal oli sel ajal kui me liikusime mingi 4 , kas saarlast kaks hiidlast, nii mulle tundis vähemalt. Ma seisin täpselt menttide poolel siis oli kaks kutti ja siis mingi suvaline hiidlane, see oli 15, see kutsuti enda juurde ja ma ei tea mis tast edasi sai :D Väga ei koti ka, me liikusime edasti , kuni löpuks peole jöudsime, No kena pidu oli, pärats sain teada et pilet oli ka. Tagasi tulels löikasime teed, umbes 8st olime autode juures, issand ma hakaksin alles praegu selle peale mötlema , aga me ei saand ometi 2 h seda teed käia -.- 5 st sai pidu läbi, ma arvan, et umbes 6st liikusime autodesse tagasi ka, aga savi tegelt. Käisime kaua käisime kohale jöudisme. Magama ei jäänd, panime teki keset teed, tsillisime niisama, ment tuli ka sinna vahepeal, küsisi miks mul püksid mustad on , kas jooksin nende eest ära . :D
  Päris pikka aega käis jutt et  jääbe üheks ööks veel, aga ei, ikka tulime koju. Kerli ja Airika jäid sinna, üks keilakas viidi külma, nüüd on ta ka tagasi kodus. Ja me ka .























Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna