Otse põhisisu juurde
  Umbes aasta aega tagasi, eelmisel suvel, olime Reksu, ja Lauraga Musumäel. Meil olid ikka üsna head tujud ning kuna Tallinnas keegi meid niikuinii ei tea vöisime olla nii vabalt kui tahtsime ja seda me ka tegime. Selle päeva jooksul saime 11 uut tuttavat ja mõned neist isegi helistasid hiljem.
  Sel aastal, nädal vöi paar enne Ölletoobrit helistati mulle ja see kes helsitas oligi üks meie selle päeva ohvritest. Igatahes tahtsid nad saarde tulla toobrile, aga sinna nad ikkagi ei jöudnud ja tulid nüüd. Tallinnas olid nad kolmekesi aga siia tulidneljakesi, kahte siis juba teadsin ja kahte mitte.

  Neljapäev 21.07.2011

Üheteist ajal jöudsin kutid Kuressaarde ja tulid Pihtla tankla juurde. Jutustasime seal  veits ja löpuks läksime Keskrannale. Taku, Priit , Rabu ja Liina tulid ka sinna. Päris normaalne öhtu oli, vähemalt oli öues soe ja vesi oli ka väga soe. Köik said üksteisega hästi läbi, kui välja arvata üks enne ära minemist toimunud intsident, önneks ei löpenud see millegi hullemaga kui auto klaasi sisse löömine, mida mina ja Heleni ei näinud ka . Poole kuue ajal olin kodus, tädi pisiksed tütred töusid ka just siis üles kui ma koju jöudsin, panin neile multika mängima ja vaatasin ise ka , peale üheksat veits tuli tädi neile järgi ja nad läksid ära mandrile .

Reede 22.07.2011



Mingi kaheteist ajal kutid helistasid juba, siis läksime Mustjalga ja siis Pangale ujuma.  Mu paps helistas mulle vahepeal veel ja ütles et ta ostis digika, ma olin nii önnes, sest mul pole paar kuud seda enam olnud -.-
 Üks kuttidest hüppas peaga pöhja ja mind hammustasid parmud. Meid viidi viie ajal koju ning kümne ajal öhtul siame nendega uuesti Keskrannal kokku, tuli tugv tuul ning mötlesime et äkki hakkab sadama ja läksime parklasse, önneks ei hakanud, aga mu parmu hammustused aina suurenesid ja üha ohkem ja rohkem hakkasid valutama. Öhtu jookul läksime veel ranna äärde kuulasime tümmi tantsisime ja niisama möllasime. Mu parmukad olid löpuks nii valusad, et käia oli raske.

 Laupäev 23.07.2011

Hommikul läksime Heleni vanaema juurde tudusime veits ning kahe ajal läskime käpadesse juba. olime seal katuse . Nelja ajal tahtsime pileteid kätte saada , aga voucheritega ei saanud veel sisse kuna polnud arvutit. Läskime siis sinna katuse alla tagasi, no mu jalad olid nii haiged , et ma lihtsalt pidin kiirabi kutsuma, ma oleksin muidu küll ise haiglasse läind, aga polnud minna ju millegagi. Kiirabil läks umbes tund aega, ma muidugi ütlesin ka neile, et kiiret väga ei ole, kuna sellest vöib ikka kövastii hullemaid asju olla ja kiirabil oligi kiiremaid väljakutseid. Igatahes kohale nad tulid. Sain süsti, see oli mega valus, nad süstisid kahte rohku , üks ei olnud valus aga üks oli täiega ja peale süsti läks mul süda pahaks ja pea hakkas ringi käima, aga kokkuvöttes olen ma väga önnelik et nad kohale tulid, sest tänu neile sain ma täiega pidu panna ja jalg ei valutanud öhtuks enam üldse.  Ma tahtsin koguaeg seal aint tantsida ja tantsida, aga eriti keegi ei viitsind peale mo vist, aga önneks ma ikka natuke tantsida sain ka . :D
  Heleni oli vahepeal suht kelluke omadega juba ning ta kadus koguaeg ära, niiii pinda käis. Ma ei joonud sel peol mitte midagi ja sellepärast ajas ta mind ka kindlasti rohkem närvi.  Peo löpu poole alles reivisime veits aega koos. Niii mönus oli tantsida nii, et palav ei hakka, ja ruumi seal rannas ääres on sul nii palju kui tahad, valgus paistab lavalt su peale ja lihtsalt naudid elu , üli mönna.
  
Pühapäev 24.07.2011

  5 ajal hommikul läskime Heleni vanaema juurde tagasi, siis Heleni avastas , et 10 telki on tema hoovis ja läksime siis asja ülevaatama, mul oli nii külm, mu pikad riided jäid Tannu autosse, pidin ma ka kataga tuppa tuutu minema. Ma oli niikuinii väsinud ka. AGA siis tulid mingid krdi Karja kutid sinna pinda käima, söimasin neil näod täis ja nad ikka ei läind minema , niii närvi ajasid nad mind ...  löpuks tuli heleni ka sinna, mingi irnus ainult. Ja siis ma ärkasin ka üles, panin riide ja värki, umbes tunni aja pärast magasid köik seal juba, suht lahedad -.-









reede

laupäev

Tegime uue söbraga pilti ka .












Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna