Otse põhisisu juurde

Saaremaa Rally 07.10 - 09.10.2011

07.10.2011

   Umbes seitsmest hakkasime Heleni ja Heleriga linna poole liikuma. Oma maja juurest liitus meiega ka Kata. Linna jõudes läksime Raesse. Ma ei teagi mida Heleni ja Kata endale ostsid, paagid vist ja me Heleriga vötsime mölemad kaks Starterit.
  Alguses olime köige möttetumas kohas üldse kus olla sai, seal vaataisme kaks autot ja tahtsime pargi äärde saada ja siis tulid mingid kutid, kellega me veits juttu rääkisime ja siis edasgi liikusime. Olime siis mingi aja Kuursaali juures ja siis liikusime Rüütli ette ja seal olime löpuni, Heleri läks suht kohe sealt minema. Löpus karjusid mingid kutid ülevalt hotellitoast, et me sinna läheks :D Lasiem neil siis ise alla tulla ja siis läksime üles :D Mingi tund aega olime seal ja siis läksime linna. Alguses olime Pritsus ja sisi veits hiljem läskiem Loksi. ISSSSAND kui palju rahvasts eal oli. Jopet ei saanud ära panna ja siis tuli sellega seal ringi käia. mingi ühe-kaks tantsu tegime ja siis ülejäänd aja passisime kuni löpuks uuesti välja läksime. Olime siis jälle korra pritsus, kui taheti tagasi minna Loksi. Siis oli juba seal ees vähem rahvast ja Helenilt ja mult küsiti doksi. Kummalgi nagu polnud. Heleni oli oma koti jätnud hoteelli ja siis migni sellele järgi. Ma olin niikuinii juba väsinud ka, käisin korra veel Pritsus ja siis läksin Priva ettte. Rääkisin Ekuga veits juttu ja sisi liikusin koju. Mingi poole neljast umbes olin kodus .


08.10.2011 ja 09.10.2011 hommik .

  Umbes kell 12 helistasid need kutid, et lähme rallile. Siis ma olin arvetand sellega, et Heleni magab ja ütlesin, et ei me ei tule. Ma jöudsin siis pessu minna ja kuulen, et telefon heliseb. Pärats vaatan, et heleni ja ta oli üleval ja ütles, et peame nüüd sättima hakkama, et lähme Kaugatamale. Üritasin siis vöimalikult ruttu teha ja täpselt öigeks ajaks sain valmis ka. Ma pole enne käindki maakatsetel, lootsin seda löbu järgmiseks aastaks jätta . :D
  Mingi kaheksa ajal öhtul olime linnas, läksime jälle Pritsu , ma käisin vahepeal Starterit ostmas. teised söid, ma söin kolm pelmeeni ja mul oli niiii paha olla.
Me Heleniga tahtsime koju minna ja kutid hotelli, aga siis nad tuldi meiega ootasid väljas ja me tegime ruttu. Tagasi hotelli jöudes oli sinna kaks tüdrukut ka tulnud, nende mingid söbrantsid.
   Poole kaheteist ajal hakkasime linna liikuma. Natuke peale 40 olime Priva ees. Järjekord oli, et sisse saada, öudne . :D Aga ikkagi saime tasuta.
   Alguses kui sisse läskime, siis tantsuplats oli suht tühi, no et ma mahtusin tantsima ja natuke läks aega kui see oli juba täiesti täis -.-  Pool öhtut tantsisime Heleniga laval. Ma niii imestasin, et ta jaksas nii palju moga tantsida. :D 5 tundi sai siis kenasti järjest reivitud. pool tundi umbes vahepeal Pritsus oldud.
     Kui pidu läbi oli läskime korra Pritsust läbi, siis vaeka ette, siis turule Dereku käest liha ostma :D  Ja siis hiljem jälle Pritsu ette , kus oli Kennu , kes oli endale mingid uued söbrad leidnud, kellega me läksime uuesti Turule ja sisi korra Vaekasse ja siis LÖPUKS koju.
   Meie jalad oldi niiii haiged, et ma ei taha ettegi kujutada kui kaua see jalutuskäik kesta vöis, aga ju ma mingi peale seitset veits koju jöudsin ka.


**   http://www.youtube.com/watch?v=nDu2m7ur4p4











Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna