Otse põhisisu juurde

06.01.2012 - 08.01.2012

06.01 Sünnipäeva party !

  Hommikul töusin 8st. Hakkasime papsiga pitsasid tegema, need said suht kiirelt valmis ja umbes poole kaheteist ajal hakkasime Karja söitma. Isssand , kui palju mul asju oli :D , aga poole tee peal avastasin , et mu kleit oli maha jäänud -.- Önneks ma teadsin, et linnast tuleb veel inimesi ja sokutasin asjad nii, et nad selle mulle ikka ära tooksid.
   Karja jöudes viisime asjad Heleri ja Heleniga tuppa ja siis passisime mingi aja niisama ja siis läksime möisa. Panime lauad ära, kuulasime muusikat ja Karlis laulis ka. Kolmest läksime sättima ja sättimine kestis kuni peo aluseni :D Nii , teine önnetus oli see, et Heleni astus mu krooni katki :D , see polnud siis just eriti naljakas, aga jah :D Linnast toodi uus kroon ka :D Hea, et üldse seda kuskil müüdi, sest Juku mäguasjadepoes küll ei müüdud , aga löpuks saadi kroon Expressionsist.
   Kui Kertu, Mata, Kata ja Sass jöudsid ,  siis Heleri töi mulle kleidi ja siis juhtus see, et kleidi lips jäi ikka koju -.- Ma olin siiiis juba nii närvis, et öudne, ma arvasin, et köik on täiesti p.... , kui kleit seljas, läksime Heleniga ka löpuks möisa , otseteeed läksin vetsu, et kingad jalga teipida ( sellest polnd kasu ikka ) ja siis sättisin sukkasi ka, ja UPS , need suutsin ka katki teha. Ma olin nii pettunud üldse neis ebaönnestumistes ja selles , et pooled inimesed tulemata jätsid, nii et kui saali jöudsin hakkkasime suht kohe tinutama.. Esimene tops sampust läks ühe korraga :D ja ma ei kujuta ette mis seda helenit naerma ajas, aga midagi ajas, nii et ta suutis oma pool topsikutäit sampust mulle peale puristada (Y) :D
   Pidu hakkas vaikselt sujuma. Algul istusid köik lauas, tegime pilte, ma niisama tantsisin ja siis löpuks läksid tuled ka kustu, strobo pandi tööle ja siis läks mölluks !!
   Kell kümme olid ikka köik juba väheke vine all :D Kell kaksteist söime kringlit ja lasime ilutulestikku.
   Ma jäin peoga väga rahule ma loodan, et külalised ka. Oli nii häid kui halbu asju, aga üldiselt oli köik vääääga super !
   Köige suurem tänu selle peo eest läheb muidugi Karlisele, kes viitsis mässata ja jännata sellega !!! :) (klklk)

07.01

  No see oli selline koristamise päev jne.. kuigi jh, ma ei ole idanud enam eriti midagi koristama kuna see tehti hommikul mu eest ära. Asjad tuli jällei kokku panna ja 16.25 bussiga tulime Heleniga linna. Mölemad läksime koju ja mingi kaheksa ajal tuli Heleni siia. Tal oli sünnast nii paha olla, et mma jöin üksi veini ja ta magas mo voodis :D Mingi aeg hakkas Deisi mooga FBs rääkima, et me Heleniga ta juurde läheks ja me mötlesime, et ok siis . Üheteist ajal liikusime siis, käisime tanklast läbi ja liikusime linna poole. Linnas olles käisime Privast ja Divast läbi , vötsime templid ja siis rääkisime mingite mandritüüpidega korra juttu ja siis läksime Deisi juurde.
  Kui sisse astusin märkasin, et Karlise sall on seal, ma küsisin ka kohe miks see siin on ja ta olevat seda Krissile laenand ja ma jäin uskuma ka :D Kriss hakkas siis triiksärke mulle näitama, et mille ta selga paneb, vöttis kaks tükki välja ma ütlesin milline mulle rohkem meeldib ja siis ta ütles , et tal on üks kenam veel ja siis tuli Karlis kapist :D :D See oli niiii nummmikaaas :D
  Peale ühte veits liikusime linna poole. Läksime köigepealt Ööbikusse, ma sain 10ne inimesega tasuta sisse minna, no me olime 5kesi ja saime veel vahuveini kaaa :D see oli küll röve , aga siiski :D Ma ei saaa aru miks Ööbikus rahvast ei käi, see on niii kena koht, joogid on odavamad kui mujal ja pileti hind oli eile näiteks odavam kui Privas vöi Divas ! Igatahes, olime seal Ööbikus siis mingi aja ja siis läksime Loksi ja sinna me jäimegi, kuhugi mujale ei jöudnudkii :D Mu paps oli ka seal, taga sai ka üks väike tants tehtud.
   Pool kuus sai pidu läbi, siis läskime Pritsu ja siis Deisi ja Krissi juurde tagasi, ma panin tee peal kenasti käbla paar korda ja kuigi mul oli ilge peotuju veel sees, suutsin ma siiski magama jääda...

08.01

  Ühe ajal töusime, siis äratasime mingi hiljem Krissi ja Deisi üles. Tsillisime veel niisama ja siis hakaksime Karlisega bussijaama poole liikuma. Ta läks kahese bussiga Karja ja ma tulin koju ära.
   Mu tuba on räiigelt sassis, nii sassis, et see häirib isegi mind :D Nüüd ma kirjutan siin blogi, köht on suht tühi, ma ei julge kööki minna, emps on seal, ta on vist veits vihane mo peale, aga mis seal ikkka :D
   Pildid laevad ka fotoalbumisse, kohe on need ka olemas . http://fotoalbum.ee/photos/krissuts001/sets/1245001
Karlis helistas ka just ütles,et Karjas sajab paksu lund -.- No ma ei saa aru mis sellel kohal viga on, et seal lumi tahab koguaeg maas olla :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna