Otse põhisisu juurde

4-7 mai. :)

04.05.2012


  Hommikul ärkasin, passisin arvutis, ootasin kuni paps poest tule ja siis hakkasin muffineid tegema ( ma pole isegi pilti teind -.- ), päris normaalsed tulid ja siis käisin pesus, panin asjad kokku ja läksin kahese bussiga Karja. Jöudsin sinna, passisime Karlise, Kaupo ja Lauriga maja nurgas kuni Lauri ja Karlis kalale läksid ja ma läksin tuppa. Koristasin veits Karlise tuba ja siis hakkasin kartuleid koorima. Selleks ajaks kui Karlis tagasi tuli tegin talle süüa, pärast läksime grillima, kuigi vihma sadas aga vahet polnud . :D 
  
05.05.2012


 Talgute päev. Kolmveerand kaheksast ärkasime, passisime veel veits voodis ja mingi kümne ajal läksime sauna lammutama. 
  Kella kuueni olime vähemalt seal platsil ja hiljem vaatasime filmi ja olime niisama, suht vara läksime magama.

06.05.2012


  Veerand kümme töusime ja mingi 11-12 ajal läksime kalale, mingi kolme ajal vöi hiljem jöudsime tagasi. Karlisel kukkus üks lant jökke ja ma mötlesin siis, et teeks esimese ujumise ka ära. Läksin siis riietega jökke ja hakaksin sealt lanti otsima. näpu sain örnalt veriseks aga lanti ikka ei saand :D Enne kui välja tulin läksin üleni ka vette, et saaks ikka ujumisena kirja panna :D ÜHE HAUGI SAIME KA :D Eelmine aasta käisin 8.mail Karujärvel ujumas.
   Läksiem siis kohe tuppa ja ma kuivatasin end ja panin teised riided. Mulle just meenus , et ma unustasin oma riided Karja radika peale -.- :D Karlis läks suht kohe uuesti lanti loopima ja ma jäin tuppa.. ta oli kuidagi nii kauaks ära jäänd, et läksin löpuks teda otsima, siis leidsin ta keldrist :D
  Hiljem vahetasime Kaupo muusikakeskusel köllid ära ja siis tuutu.



07.05.2012

  7.20 äratus, siis natuke lepsi veel ja siis pm koju minek ka. Nüüd olen kodus juba, natuke aega ja kirjutan seda. Täna sai meil Karlisega pool aastat ka täis :) ♥
  Söin kodus veits ja joon mahla ja nüüd tahaks magama minna vist . 











***






Väike tööõnnetus :D


Sain selle liigutatud sinna kuhu vaja ;d

Töömiehed ♥





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna