Otse põhisisu juurde

Swedish House Mafia - 20.12.2012

Mötlesin, et lasen jöulud mööda ja siis kirjutan ka miskit selle reisi kohta. Niikuinii hetkel und ei ole :)

  14.12.12 öhtul helistas Taavi mulle, et ma vöitsin reisi Helsingi ja SHM kontserdile, ma algul ei saanud aru millest ta räägib ja lasin korrata, siis jöudis kohale ja see oli Super, eriti see, et väga naljakal hetkel sain ma sellest vöidust teada. Läksin kohe FBsse otsima mingit teavitust, et see ikka tösi on, sest algselt rääkis sellest ju raadios. Läks vöib olla mingi 5-10 minutit enne kui see Hirmo Faktori lehel ilmus ja tükk aega hiljem kirjutati ka sönumitesse. Aga mis ma siin ikka sellest seletan räägin parem reisist.
  Raudselt möeldakse, et miks ma Karlist kaasa ei vötnud - ta pm ei viitsind tulla ja arvas, et Heleni on tulekust rohkem huvitatud ;d

    19.12.12 hakkasime kell 12 Tallinna poole söitma. Poole nelja ajal olime SkyPlusis ( önneks viis autojuht meid otse sinna ), ilus koht oli, aga ma ei hakkand sees pilti tegema :D Hirmo kutsuti alla, ta näitas meile seal ära ruumid, tegime paar pilti ning saatis meid aga jälle minema. Suhteliselt kohe saime bussi peale ka õnneks, ühtegi kioskit läheduses polnud seega söitsime jänest, hirm oli örnalt nahavahel, aga mis seal ikka, seekord läks veel önneks. Muidugi minu plaan, vahele jäämise korral, oli selline, et mängida lolle saarlasi ja arvata et Tallinnas on tausta ühistransport :D
   Kolmveerand viie paiku jöudsime mu venna juurde, istusime niisama, mängisime väikse poiskaga :D, korra oli plaan linna peale ka vaatama minna, pilte teha jms. , aga siis ikkagi panime röhu järgmisele päevale ja läskime suht normil ajal juba magama ka.

20.12.12 Hommikul äratas mu telefon mind 5.45, Heleni ärkas 6st vist :D Panime riide ja nii, söime nuudleid ja minek. Öues oli niii külm, kotid raske ja jube vastik oli, algul läksime vales suunas, siis köndisime jälle tagasi ja önneks jöudsime öigesse kohta. Terminalis olimegi umbes 7ks ja 7.15 sai teisele korrusele ning 8st väljus laev. Otsejoones läksime vetsu, tegime oma näod enamvähem korda, siis otsisime mingi pingi kus magasime reisi löpuni.
   Esimesed inimesed kellelt teed küsisime tulid ka sama laeva pealt ning küsisime lihtsalt kuhu poole linn jääb, saime siis teada, et otse, kuni turuni ja siis pöörake jms -  OKEI. Nägime siis mingit väikest laata ja mötlesime, et lähme RKioskist küsima, ootasime seal järjekorras veits, ju me omavahel ikka rääkisime ka natsa valjusti vb ja kui müüja juurde saime, inglise keeles rääkima hakkasime, siis müüja küsis, et kas me räägime muidu eesti keelt - see oli super tunne :D Saime siis järgmised juhtnöörid, käisime mönes poes ja kui järgmine kord küsisime ühelt naiselt, saime juba nii palju teada, et olimegi hotellis, see oli üsnagi lühike maa tegelikult.

     Kuskil kella 17.45 ajal hakkasime trammi peale liikuma. Väravad avati 18.30 kontsert hakkas pihta 19.30 Dj AN21ga, kes ühtlasi on ka ühe SHM liikme vend. Tramm oligi pöhimötteliselt kohe ees. Läksime 7B trammiga ja pilet ühele maksis 2,7 €. Istusime siis aga kenasti peale, algul mötlesime, et ah, siin pole piletit vajagi, aga siis ikkagi läksin ostma, ütlesin kenasti peatuse kuhu lähme jne.. Öige nr tramm oli muidu, aga me olime ikka vale peal :D see tramm oli graafikust vms maas ja meid lasi maha ja saime kohe tagant tuleva sama numbri trammi peale. Peatus kus maha läksime polnud see, mis meile hotellist öeldi, aga teadsime et trammis olid veel ühed sinna kontserdile minemas ning jooksime nende järgi :D
   Kontsert oli SUPEEER, midagi muud ma öelda ei oskagi, rahvast oli räigelt palju ja kokku kestis see 3,5h.
Hartwall Areenalt tagasi tulekuga oli veits raskusi, kuna me eelnevalt jooksime kellegi järgi, siis nüüd ei teadnud päris täpselt enam teed. Siiski leidsime öige tee, aga kahtlesime, taga käis ainult kolm inimest, löpusk siis mötlesime, et küsime. Oli selline natuke tumedam viisakas mees, saatis meid trammipeatusesse ja siis tuli välja et viimane tramm oli läinud. Ma olin niigi selline väsinud ja siis veel see, see oli töesti viimane asi mida tahta, sest köik oli muidu korras olnud. Önneks leidis see mees meie jaoks aega ja saatis meid kuhugi, umbes 2 km eemal olevasse peatusesse, mis polnudki nii peatus, vaid asuski reaalselt keset teed. Läksime peale, otsin pileti, tramm passis veel möned minutid ja söidsime. Hea oli muidugi ka see, et me ei teadnud ju peatuse nime kus maha minna ja tänu sellele me öigest peatusest mööda ka söidsime, aga önneks oskasime ka sellest hotelli tagasi minna.
   Jalad olid surmväsinud ja magama läksime umbes pool 2. :)


Hirmo video :
http://www.youtube.com/watch?v=NFud2BE0HAQ&feature=autoshare


Minu video :
http://www.youtube.com/watch?v=v2Na5FcPW-c&list=UUWEJxwCiqoXHYtwsrtM1W9A&index=1


Forumis tutvustas mingi mees mingeid küünte
asju ja nimetas selle lakkimatta küüne :
"Andy nail"ks.









Siis kui me juba sees olime :D

















Hirmo poolt jöulukingitys nii mulle kui Helenile - mälupulk tümakaga.

Liköör












Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna