Otse põhisisu juurde

01.08

Oi kui ammu pole midagi kirjutanud ja järjekordselt olen siin lehel, hakkan kirjutama ning nagu ei tulegi midagi pähe mida kirjutada :D

   Hetkel elu nagu jookseb väga hästi paika, olen leidnud enda jaoks midagi, mis tööalaselt kindlistab natukenegi meie tulevikku - pildistamine. Tahtjaid on piisavalt , et niisama kodus istumist jääb aina vähemaks. Hetkel augusti kuusse on vabu aegu, seega kes tahab endast vöi oma perest lihtsaid armsaid pilte, siis vöib mu poole pöörduda ;)



***

   Ramon on vahepeal jöudnud palju palju kasvada ja saada 10 kuuseks - OMG 2 kuu pärast juba aastane -.- Selle kuu jooksul peaks vaikselt hakkama ta esimese sünnipäeva pidu planeerima, olen nii kahevahel, kas teha miskit nagu lahedamat ja suuremat vöi siis lihtsalt lähedamatega istuda, eks see siis paistab, raha läheks ühel vöi teisel viisil palju :D


   Kutt oli viimati 7820g ja 68,5 cm - kena pisike suur poiss :D 3 päeva enne 10 kuuseks saamist jätsime tissitamise kuna ta lihtsalt rohkem lollitas seal, näris ja naeris - milleks siis niisama jamada, nüüd saab 2x päevas pudelipiima, 3 süügikorda päevas ning vahepeal saab kamapalle ja riisiröngaid. Soola ja suhkurt ma talle anda ei taha, st. et minu sööki ta veel ei söö.
   Hambaid on tal ilus ümmargune null ja ei ole näha ka veel midagi, igemed natuke vist paistes on, aga muud midad.
    Neljakäpukil ta ei rooma, vaid lükkab parema jalaga ja tömbab kätega edasi. Keerab seljalt köhule ja voodis julgeb köhult seljale keerata, on pörandal ka möned korrad katsetanud aga siis kukub pea kolks maha ja nutt lahti, väga aldis proovima uuesti ei ole ka. Möniaeg tagasi turnis esimest korda lalamistooli najal, koguaeg seda ei tee, aga ehk päevas korra ikka.. see käis nii kähku et ma ei saanud arugi kui juba püsti oli :D
   Täna, ta oli järksu istumas, ma ei näinud kuidas ta seda tegi, lasin tal omaette mängida ja ei vaadanud üldse, möltlesin siis et ju kuidagi mäugasja kasti külge toetus ja sealt kuidagi, aga siis mingi hetk oli ta jälle istumas ja siis enam ei tundunud loogiline, et ta seda nii tegi ja muidugi ka järgneval korral ma ei näinud kuidas ta seda tegi, niiet pean uut korda ootama jääma :D Selili olles ta seda igatahes ei tee, kuidagi köhuli olles läheb, ei kujuta ausalt ette ka kuidas :D  Kui käest kinni hoida siis teeb selliseid tagasihoidlikke samme ka. Nii mönegi tema vanusega vörreldes on ta aeglasema arenguga, aga minu poolest olgu. Mul ei olegi vaja et ta igalpool kukuks, roniks jms.. mul muud ka kodus teha kui igahekt tal järele joosta, praegu on ta väga iseseisev, mängib väga super hästi ise, kui tekib probleem,et on uni, köht tühi jms siis andakse sellest märku ja asi saab lahedatud :)


   Kuna kutt tihti millegi pärast köhas, siis on palju ujumiskordi vahele jäänud.. nii kui olek on hea ja hommik hästi alanud lähme GoSpasse ujuma, see on nii äge ikka ma ei vöi :D Mitte et ta hetkel midagi nii hullult ise teeks, aga siiski mega armas. Sukeldumine on käpas juba ammu ning nutma ei aja ei vee kurku ega silma minek.

   Ramon on üleüldiselt ka väga super tubli laps, eks nüüd umbes alates 9ndast kuust on ta vähe jonnakam, aga siiski pole mul ühtegi halba söna öelda.. väga leplik ning arusaaja poiss. Ma ei kujuta ette ka mida ma teeksin kui ta oleks hull kisaja ja mässaja...

   Empsist on ka megalt palju abi, saan käia poes, pildistamas jms üksi kui ta kodus. Olen käinud muidu väljas ainult kainena, aga nüüd üleeile oli siis esimene pidu kus jöin ka, eks mul tegelt olid ja isegi on siiani süümekad küll, aga samas jäin ma selle peoga väga rahule kuna sain olla inimestega, kellega pole ammu midagi koos teinud, kuid varem olime väga head söbrad - tänks teile selle öhut eest ka ! :) Kokku jöin umbes 5 koksi, olin veidi joogine küll, aga hoopis teistmoodi oli köik, kui vörrelda ajaga kui polnud last. Möte oli pea iga minut ikka tal ja hoopis viisakam tunne ja olek oli, kuid see ainult positiivne. Olerexi vöi üldse avalikus kohas joomist jms endale ma enam küll ei luba :D


***


  Tahaks pilte ju ka lisada, aga mul uus arvuti ja kirjutan ka sellega hetkel, siis siin pole eriti midagi, aga möned ikka leian ja ehk kunagi kui meenub, siis saan vana arvutiga postitust täiendada ka :)
(Pilte nii telefonist kui kaamerast ja suvalises järjestuses)


















Mötlesin et ostan lapsele rannamütsi :D Aga no eii :D







Kaunis prill :D

Koos kaltsudes :D


















Olen kutti sinna ühe korra pannud, oli seal vb mingi 2 minutit ja peale seda tegi käest kinni hoides esiemsed sammud, niiet vähesel määral vöib see asjadus isegi kasuks tulla. Omal kodus seda olemas pole.


Tunudb et vaarikas miatseb jah :D



























Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna