Otse põhisisu juurde

Lasteaed märts ja august

16.03

  Viisin kuti enne 10 lasteaeda, kenasti tegi mulle tsau ja läks kasvatajaga koos mängima. Ma sain salongi jöudes pm kohe hakata juukseid pesema ja veidi aja pärast tuli klient, kes tahtis juuri värvida ning tegin siis selle töö ka ära. Lasteada tagasi minnes, kutt mind nähes hakkas korra nutma, tegin talle kalli, rahunes maha ja juba tahtis uuesti mängima minna. Kuna öues oli ilus ilm, siis läksime vanrkiga öue, nii kui luti suhu sai vajusid silmad juba looja. Magas umbes 1.5 h ja ülejäänud öhtu oli suht vingukas.



17.03

   Viisin kuti veerand 10 lasteaeda, natuke aega vöttis tal see üle läve minek ja kui tsau tegin siis natuke tegi nutu häält, aga see oli pigem selline völts :D pool 10 pidi mul üks meeslöikus olema, kui kui ma poolest sinna jöudsin, siis juhendaja juba löikas , klient oli varem tulnud. Natuke aega peale mehe äraminekut tuli naine, kes tahtis keemilist lokki, kuna mul juhendaja keerab rulle teistsuguste rullidega ja teistsuguse tehnikaga siis proovisin ka seda, üldse, ei tulnud välja :D ühe rulli keerasin pähe ka :D Kui ma koolis keerasin 2h ainult tulle pähe, siis Enekenil läks 2h prst klient uksest välja :D Vahepeal tuli ka üks naine , kes soovis terve pea värvi, värvisin siis selle ära, pesin maha, kuid löikuseks mul aega ei jäänud . Lasteaeda järele minnes tegi samamoodi korra mingit nutuhäält ja nägu ja tegeles edasi oma asjadega :D Ramon väga tubli lasteaias, aga potil ei taha käia, seda tean isegi, ta hakkab seal nutma - miks, seda ma ei tea , pole teda seal eriti sundinud olema just sp et ta seda kartma ei hakkaks, kuigi juba sellest ajast peale olen teda sinna aegajalt istuma pannud kui ta ise istuma hakkas, aga talle pole see kunagi meeldinud, just paljalt istudes, riietega ronib sinna ise. Ühe pissi on ta sinna kunagi teinud ka , aga nüüd nagu kangestub seal, istub mingi aja ära ja kui püsti töuseb, siis möne aja pärast pissib maha ntks -.- Aga eks see ka tuleb :)


23.08

  Ainult 5 kuud on möödas kui seda postitust kirjutama hakkasin :D
Poolepäevarühma jutu löpetamiseks ütleksin, et mina olukorraga seal, rahule ei jäänud. Saan oma lapsest aru kui ta nutab niisama trotsi pärast vöi on tal reaalselt hirm ning ta ei taha, et ma minema läheksin (eriti just sellepärast, et alguses läks ta kenasti rahulikult, kuid möne päeva möne aja möödudes hakkas ta seal jubedasti nutma ) Ramonil oli just see viimane nutt - nii viies kui järele minnes. Teda suruti potile kuigi ta kartis jne.. Igatahes nüüd, peale seda kogemust, mulle väga ei meeldi, et ta lasteaiakoha ka Rohu tn sai. Suvel käis ta mul ka valvelasteaias, mis siiani kasvatajate poole pealt on minu ning ka poisi lemmik. Hetkel, Rohu tn, mo meelest kasvatajad ei tegele lastega piisavalt. Kuidagi palju on neil sellist omavahel lobisemist laua ümber. Loodan, et kui see nn harjutamise aeg on läbi ja hakkavad ka organiseeritud tegevused, laulutund ja vöimlemine, hakkab lapsele kui ka mulle sealne rühm rohkem meeldima. Olen ka erakasse helistanud ja uurinud kas kohta on, kui ikkagi mulle tundub, et asi pole päris nii nagu ma sooviksin. Näiteks poolepäevarühma kohta vöin küll öelda, et seal lastega tegeleti vöhemalt.. kasvatajad istusid maas, laulsid, joonistasid jne.. alati tulid vötsid lapse kui ma hakkasin öra minema ja ta nutma hakkas vms.. sellessuhtes, oli väga hea.

  Täna oligi esimene kord kui kutt ilma nututa sinna rühma jäi. Muidu jooksis megalt järgi ja nuttis ning tahtis kalli ja öue jne.. ja kasvatajad lihtsalt vaatasid pealt, selle asemel, et tulla, vötta laps ja juhtida tähelepanu eemale. Ja köigele lisaks soovitavad veel salaja minema hiilida - nii raske on ju peale tsau ütlemist tulla ja tegeleda lapsega :D Ühele kasvatajatest ma ka mainisin, et mul selle lapse ülevötmisega väiksed mured ja peale seda on ikka tuldud, enne ma ütlesin ise kutile, et vaata kasvataja näitab sulle seda ja seda, siis kasvatajal ei jäänud muud üle kui minna lapsega. Ma igatahes kunagi salaja minema ei lähe ning loodan, et kasvatajad saavad sellest aru ka.
   Lasteaedades vöiks olla nöue, et igas rühmas peab olema vähemalt üks noor kasvataja ka - meie, emad, oleme seal köik ikkagi suht noored ja tahaks, et kasvatajad suudaksid ka ikka meie moodi möelda ja saada aru, et ajad on veidi muutunud vörreldes sellega mis oli 30-40 aastat tagasi. Naised ise ei viitsi enam oma töösse piisavalt panustadagi, aga virelevad seal ikka, sest nii on lihtne, aga selle all kannatavad lapsed, kes peavad päevastpäeva minema ja olema kohas kus neile vöibolla ei meeldi. Kindlasti on vanemaid kasvatajaid kes väga röömsad ja tegelemisvalmid, aga kahjuks on enamasti vastupidi. Ja ega ma ei ütle, et keegi neist oleks paha, vöibolla ma ootangi liiga palju, samas valveka kogemus oli mega hea, tahaks vähemalt samaväärset igaks päevaks oma lapsele - lihtsalt tunne ei ole öige ja ma ei saa sinna midagi teha. Raudselt on inimesi, kes mötlevad, et ma vingun ja nöuan liiga palju, aga töesti, see on minu laps, mo lapse psühhika, arenemine jne.. ma tahan, et kui ta suurema osa oma päevadest veedab lasteaias, oleks see ka viimase peal koht kuhu teda viia.
   Önneks pole kutt pidanud igapäevaselt lasteaias käima kunagi, magas valvekas max 4x ja siiani lähen peale sööki järele. Lasteaed hetkel rohkem selline mängimise ja möllamise koht ning muidugi ka selleks, et sellise eluviisiga harjuda kuna ühel hetkel pean ma ka tööle minema.

14.08 - esimene päev päris söimes

Lasteaeda minnes oli üks ilm..




Söidutas autot vankriga :D

... ära tulles hoopis teine :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna