Otse põhisisu juurde

Inglismaa 07.06 - 10.06.2018

    Esimene reis siis üksinda... teine lennureis elus. Piletid said ostetud jaanuari löpus ja algselt tahtsin kutti kaasa vötta kuna mo jaoks siiski nii pikk aeg olla eemal - 4 ööd. Aga kuna siiski see mul esimene kord üksi lennata, siis mötlesin, et äkki ma ei jöua taaga kuhugi. Oleksin pidanud vankri kaasa vededama ja piletid olid ka talle lisaks 100eur. Mötlesin, mis ma mötlesin, aga otsustasin siisi seekord üksi minne. 4. oktoobriks on meil Türgi reis broneeritud ja sinna ta tuleb :)

  Kolmapäeval, 07.06 läksin 17.55 bussiga Tallinna, jöudsin venna juurde 22.15, magama jäin mingi kell 12 ja töusin üles ilma äratuseta juba kell 3, hommikul läks 5.55 lennuk Riiga ja sealt tunniaja pärast peale maandumist lend London Gatwicki. Lennujaamas ootasin Martsut mingi 35min ja siis läksime bussiga Londoni. Mul oli nii halb olla, lennuk megalt keeras enne Londonis maandumist, nii vastik oli. 1,5h söitsime Gatwickist linna ja Londoni jöudes läksime esimese asjana sööma, lootuses, et mul läheb olemine paremaks ja önneks ka läks. Teel kesklinna tegime möned pildid, käisime poodides, üldiselt on riided kas sama hinnaga mis siin vöi natuke kallimad, näiteks Reservedist ostsin kutile pluusi mis maksis 4.99 naela, siis eestis oli see 4,99 euri - seega Eestis umbes 80 senti odavam. Peale liiga pikka poodlemist Primarkis (mis on odav ja kvaliteet katsudes vähemalt, ei tundu üldse halb, eks paistab kui asju pesnud ka olen) liikusime edasi kuulsamate Londoni vaatamisväärsuste juurde... Bussi alla pidin ka peaaegu jääma, seal könnitakse koguaeg punasega üle ja no Martsu ütles, et hakkame minema ja ma üldse ei vaadanud ja siis olingi keset teed, buss max 50cm kaugusel, seekord ei ületanud me teed isegi mitte ülekäigurajalt, seega jah.. oma viga, önneks läks hästi.
   Big Benil käib renoveerimine ja selle ülmber oli umbes meetrilaiuselt tellingud ja mitte midagi ei olnud näha peale kella, mis siis oli välja jäetud, ma olin nii kurb :(  Metrooga söitsime London Bridgele ja siis sealt jalutasime Tower Bridgele. Tower Bridge juures tegime ühe inglise kokteili - Pimsi. Tower Bridgeke jöudes avastasime, et kell on päris palju ja kutsume Uberiga takso järele, söidame läbi bussijaama, kus pakihoius oli mul kohver ja siis edasi rongijaama et Briminghami söita.. taksoga ringi söites, nägin vilksamisi ka neid suurte mustade mütsidega valvureid ja sisi meenus ka et Buckinghami palees jäi käimata ja nii see mul siis nägemata ka jäi.  23.00 jöudsime Biminghami, käisime Macist läbi ja siis jalutasime Martsu juurde, sinna jöudes näitas tal telefon, et olime 12km jalutanud kokku. Olime ikka mega läbi omadega löpuks, magama läksin umbes kell 1.

08.09

  Töusime kell 10 ning toast ära läksime umbes 11.30. Martsu näitas mulle Birminghami, muidugi käisime jälle Primarkis jne. Kuna Martsu pidas sel päeval ka oma sünnipäeva, siis ei saanud önneks väga pikalt ringi jalutada ning tagasi olime mingi veerand kuu ajal öhtul, mis teeb siiski 6h ringi möllamist :D Kätu oli nii armas ja tegi köik Martsu vajalikud toimetused ära, et me saaksime linnapeal käia. Enne nende jurde minemist käisime läbi Tescost ja ostime jooke jms Seal olid nii lahedad veinid, migni passionfruit pineapple, strawberry and lime jne , 9% ja maksid ainult 3.75 naela ja maitsesid ka hästi.
  Kui me jöudsime tagasi korterisse, siis pesime, vahetasime riided, sättisime veits ja juba esimesed külalised pöhimötteliselt hakkasid jöudma ka.
   Seltskonnas tekkisid sellised nn gurpid, et igaüks istus oma seltskonnaga kuskil nurgas.. Martsuga ma korteris olles pöhimötteliselt koos ei olnudki, vaid seal elavad ja on nende söbrad 3 Narvast pärit vene-eestlast ning ma olin oma öhtu nendega. Kuskil kesköö ajal liikusime kluppi Prizm, ma koguaeg kuulsin, et Martsu ütles, et klubinimi Prison. Klubipilet maksis 5 naela (netipangast vaadates 5,77€), seega väga okei hind. Klubi oli suur ja väga segane :D Seal on vist 5 erinevat saali, aga ühine suitsuterass. Rahvast oli palju, aga mitte häirivalt kuna olid erinevat stiili muusikaga saalid, siis inimesed jagunesid hästi ära. Käisime neegrite saalis ka ja okei, seal oli küll ummik. Muusika pandi kinni 4st, siis saime vaikselt sealt ära liikuma hakata. Martsu juures olime 5st - 1,5h tundi jalutasime sinna, kuigi tegelikult oli mingi 10 min. tee :D Me lihtsalt tegime teepeal nii palju lolli, mendid söitsid ka mööda ratastega ja ütlesin, et nad ei viitsi tegeleda, mul oli samal ajal Martsu poolt tee pealt varastatud koonus peas :D
  Magama läksime vist mingi 8 ajal ja töusime juba kell 10. Önneks oli ärgates olemine korras ja saime jälle linnapeale laiama minna. Karlise öde tahtis oma lapsele veel rihmikuid saada ja siis läksin korra veel Primarki vaatama ja no muidugi siis ostsin endale veel 2 paari retuuse (millest ühtedega käisin täna tööl ja rikkusin blondeeriga ära), kutile ja endale samasugused teksad ja 3 toppi.
   Kuna Kätul on seal kohalik kutt, kellel auto, siis saime taaga trippima minna ning käisime sellises linnas nagu Stratford upon Avon, väga ilus väike linn. Söitsime seal jöe peal paadiga, käisime jöeäärses pubis, söime Macis burksi ja öhtul 9 ajal liikusime Birmi tagasi. Tagasi korteri jöudsime mingi 22.30 vist, pöhimöteliselt hüppasin otse voodisse, panin tunni pärast äratuse ja magasin nagu nott. Kell 00.00 oli äratus, et hakata kella 1sele bussile minema, et Birmist London Stansted lennujaama saada, äratasin Martsu üles, ta siis telis Uberi - 3 juhti lihtsalt katkestasid mingi aja pärast söidu ära ja jumal tänatud, et Greg oli veel meiega.. Martsu äratas Kätu üles, Kätu äratas Gregi ja palus, et ta mind ära viiks. 00.35 olin siis bussijaamas, 01.00 väljus buss, magasin terve aja lennujaama, 04.00 olin lennujaamas, seal sain kokku Martsu eestlastest kahe söbraga, kes ka sama lennuga Tallinna lendasid ja nii ma siis koju tagasi tulingi...  RyanAirigi üritaksin oma edasipidises elus mitte lennata, sest  see raputas nii palju, et ma kartsin küll surma saada :D
Tallinnas tagasi olin 11.20 , lennujaamast läksin Ülemistesse, ostsin sealt veel paar asja ja 2st hakkasin Saare poole liikuma, 5ks tuli Karlis mulle Ratlasse järgi ja läksime maale :)

   Reis oli tore, ilmad head, inimesed söbralikud ning tulevikus tahaksin kindlasti tagasi veel minna :) 
Aitäh Martsule, Kätule ja teistele asjaosalistele :*

























Peale tööpäevane pubiring



























 BIRMINGHAM

















Ma ka 24, seega pilt asjakohane :D


Passionfruit pineapple wine :P


Telefonist




Peale pidu väike mendi pilt.

Meie ja meie koonus

Ilus Audi oli :D



 STRATFORD UPON AVON























Telefonist




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas