Otse põhisisu juurde

Talvejutud

 Ma olen täielik talve inimene. Nii kahju, et see aasta on täiesti lumeta olnud :(
Önneks eelmine nädal see löpuks korra maha tuli. Kuressaare oli lumeta, aga näiteks Karjas oli ikka täielik talv ja kohe tekkis tahtmine pildistada, aga kellaajaliselt olime maal halval ajal ning pimedas. Reedel, 28.02, käisin töö pärast Hiiumaal ning vötsin kaamera igaksjuhuks kaasa. WOW, mis ilm seal oli... paks lumi, päike paistis. Käisin, täitsin töökohustused ära ning kui sadamasse tagasi söitsime tegin ühe metsa ääres peatuse (seal hästi ägedad sirgete puudega metsad) ja tegin Ramonist möned pildid. Olin metsas pölvini lumes :D Peale Hiiumaad söitsin koju, vötsin riided, meigiasjad ning läksime Karja tagasi, et järgmisel päeval seal pildistada :) Panen alati Karlise öe keskmise poja pildistamiseks panti ja alati olen saanud piltidest ikka midagi välja völutud, kui ka pildid täiesti viltu vms  :D Talle önneks väga meeldib teha ka :)
Lumi ja talvine päike teevad önnelikuks :)

HIIUMAA






KARJAS



















Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

Tattoo

 Sai siis ka lõpuks oma esimese tatoka ära teha.. olen kauakua tahtnud juba ja plaanitud on isegi mitu, aga olen 90% kindel, et kui poleks seda võitnud oleks tegematta ka jäänud.   09.04.2013 10.45 bussiga Tallinna, bussijaamast kohe trammile, veidi Baltijaama ümbruskonnas jalutamist ja olingi Pirados Studios. Umbes viie ajal hakati tatoveerija ja 8 paiku lõpetasime. Poole 9st liikusin siis aga tagasi jälle, käisin Telliskivi säästukas ja siis trammile ja bussijaama. Ligi tund aega passisin bussijaamas, vaatasin tahvelarvutist seriaali. 22.00 tuli buss, kell oli juba 21.55 ja bussi polnud, üks naine oli veel peale minu öues, mötlesin juba, et buss ei tulegi aga siiski.. Kogu reisi vältel oli bussi max reisijate arv koos moga 3 ja reisi lõpuks 2 :D Küsisin bussijuhilt ega ta autobaasi ie lähe, ei läinud, aga naine, kes moga koos bussis oli tõi mind autoga koju ;D   Kõige huvitavam küsimus siis, et kas valus oli - oli küll. Mitte midagi kannatamatut, aga viimane tundaega oli ikka üsna