Otse põhisisu juurde

KRISSU BEEBIBLOGI

2.osa

On ikka hea ja rahustav, kui tunnen kuidas ta liigutab. Tunnen seda nüüd iga päev ja suhtelistelt samadel kellaaegadel.
  12.05 käisin ämmaka vastuvõtul, kaalun nüüd 46kg – 1.1kg kuuga juurde tulnud. Köhu ümbermööt on 78cm, eelmine kuu oli 74. Kuulasime ka esimest korda südamelööke, korra leidis üles ja jõudsin ka ära kuulata :)
  Mul on jälle selline tunne nagu oleks alles algus – süda on paha, täielik väsimus, midagi ei taha süüa jne.. täiesti kohutav, jumala järsku hakkas jälle nii. Loodan, et see läheb kiiresti mööda ! Mul on veel kaks raseduse körvalnähtu : nohu ja aevastamine. Aevastan vähemalt 10 korda päevas, mis aegajalt samaaegselt aevastusega lööb köhtu ka valu ning nohu, see on olnud täpselt sama kaua kui rasedust ja ei lähe mööda ainult intensiivsus vaheldub.
  Köhu suuruse muutumine on ka nii naljakas. Hetkel tundub nagu jääks väiksemaks, nädal tagasi oli nagu hoopis suurem mo meelest :D

  Kool vöiks ka juba lõppeda, ma ei jaksa enam. Nii raske on tõusta, eriti kui öösel veel mingiaeg olen üles ärganud ja siis hiljem uuesti magama jäänud. Hetkel tundubki, et iga päevaga läheb asi aina raskemaks :(

Köht oleks nagu väiksem see nädal :D
  Täitunud on 20 nädalat ja enesetunne ei ole köige parem. Ärkasin siis eile (14.05) tund aega enne äratust üles, tegin oma toimetused, sõin ühe banaani ja ühe virsiku ja mõtlesin, et niikuinii kaua veel koolini aega, et lähen kaltsarisse. Leidsin siis sealt ka mõned kenad asjad ja läksin proovima; järsku hakkasin öökima ja üli röve oli olla, mõtlesin et nätsust ja selle poetasin oma koti peale, natuke oli rahu ja siis algas uuesti, mul polnud ju pluusi ka seljas ja kuidas ma siis siit paljalt nüüd oksendama jooksen -.- panin nahktagi selga aga sellega jäi köht alt paljaks, pidin uuesti öra võtma ja panin ikka pluusi ja lippasin siis – niipea kui öue jooksin, oli suu juba mantti täis ja jätsin endast Mareti maja nurka kolm ilusat punast pakikest maha :D Mega röve ikka, eriti just sellepärast et kena 5 nädalat kindlasti on hea olla olnud ja siis nüüd järsku siuke jamps jälle.
   Kooli läksin ikka, kell 12 tuli Kata otsi lõikama. Tegin ta pea ära, käisime söömas ja siis ma juba koolist tulema tulin ka, köht valutas ja ei tahtnud olla seal.
  Kodus olin ka suht loid ning mingiaeg magasin ka, aga siis tuli Ossu, lõikasin tal juukseid ja peale teda veel Kassa; tegelikult õhtuks oli juba kenam olla ka.
   Ma tavaliselt tulen umbes 9-10 vahel voodisse, vaatan veel seriaali jne ja siis hakkab titeks ka liigutama ( mingi öö inimene vist ), aga eile ma olin pöhimötteliselt kell 11 ka veel diivanil ja beebi polnud liigutanud, peaaegu et üldse päeva jooksul ja kuna mul polnud köige parem olla ka, siis pani juba veidi kartma. Hakkasin siis köhtu mudima, et teda veidi häirida ja löpuks hakkas mingi tegevus toimuma ka ja siis ma nägin esimest korda ka köhu peal liikumist, see oli küll mega örn aga ma siiski sain aru, et liikus – nii äge ! :)

   15.05.2015

    Hommik algas mul 6.10 – mega tüütu ikka nii vara ärgata; samas enam magama ei jää aga tunnen et uni on.  Nokkisin siis telefoni ja nuuskasin mingi 10 korda kuni löpuks verd nuuskama hakkasin ( ühe korra varem on ka seda olnud). Vetsukas tuli läksin siis vannituppa ja nuuskasin seal kraanikausis ja siis pritsis igalepoole verd ning käsi oli ka seda täis – jooksma jäi ka seda natukeseks ajaks. Ma ei mäletagi millal mul viimati ninast verd jooksis, aga on ikka vastik asi.
   Hommikul kell 9st oli ultraheli. Arst alati vaatab enne ise ära ja siis hakkab rääkima. Terve aeg palusin mötetes, et köik ikka kenasti korras oleks ja on ka! :) Beebi kaalub 294g mis on igati normaalne ja asjadlood on temaga nii nagu olema peavad :) Löpuks hakati siis mulle ka näitama, oli ikka nunnu ja juba nii suur, enam tal polegi seal palju ruumi :D Küsisin soo kohta ka ja siis öeldi, et hargivahel midagi rippumas ei ole, ma olin siis kohe, et on siis tüdruk ja arst ütles, et ma arvan küll ja siis, umbes sekundi pärast ütles, oota, pani pildi seisma ja ütles, et siin on noks ja et enam ta ei eksi ja kindlasti on poisslaps - olen väga rahul, et ta ei otsustanud oma sugu muuta kuna selle möttega harjunud ja asju on ka ikka juba olemas :) 


   Juba mitu nädalat tagasi panime Heleri, Heleni ja Kataga Valmari juurde pildistamise aja. Kuna Heleni käib nüüd nii harva Saares siis ainult tänane päev jäigi võimaluseks. Ma ütlesin suure suuga, et mul ei ole midagi, et saan igal ajal – eelmine nädal nagu tuli meelde, et kool ka ju -.- Aga mis seal ikka, enam seda aega muutma ei hakka ja Heleri läheb niikuinii minema, siis ei tea millal saaks uuesti minna ka. Loodetavasti, tulevad kenad pildid ja kui pildid käes lisan need ka siia :)


Kui on asjakohaseid küsimusi : http://ask.fm/KristiinePajussaar


Vähemalt saan oma pükse kanda :D







Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna