Otse põhisisu juurde

Semil

Kojusõit
   Kes veel ei tea, siis meie väikesest perest on meie Jänks juba lahkunud :( Ta jõudis meil olla vaid 19 päeva. 24. juuni hommikul Karlis mängis taaga ja ei olnud tal midagi viga - hüppas, möllas jne.. , kuid kella kahe paiku oli ta omadega juba täiesti läbi, ma ei tea kas läks poolt tundigi kui ta siis Karlise kätel suri. Ei oska sugugi oletada mis juhtuda võis. Eks me võime ju mõelda mida iganes, aga kindlalt ei saa me seda kunagi teada.
   Ta oli lihtsalt nii armas ja hoopis midagi muud kui oleks kunagi jänesest arvanud. Ta oli nagu koer - jooksis mul järgi, kuulas reaalselt sõna, lakkus, sitsis jne.. tõeline sõber.

   Ma ei tea kas see oli ka 100% õige otsus, kuid nüüd on meie peres pisike labradori segu kutsikas :) . Ma tean, et tulemas on beebi ja kuts ka alles pisike, kuid siiski arvan, et ei ole see asi midagi nii keeruline ka neid koos kasvatada. Ise olen kasvanud koos koeraga ja siiani olen selles vaid positiivset näinud, seega usun, et ka meil laabub kõik suurepäraselt ja meie pisikesed beebid on varsti suurimad sõbrad ning üksteisest lahutamatud :)
   Kutsa nimeks panime Semil. Kuna ta on musta värvi ja koheselt meil mingeid nimemõtteid polnud, siis kirjutasin googlesse : black in different languages (must erinevates keeltes) ning tulemuseks tuli üks leht, kus olid tõesti igas keeles värvid olemas. Välja valisin neli nime : Semil, Becedir, Swartz ja Czarny. Saatsin need variandid Karlisele ja talle sobis neist Semil ning kutsat kutsume Semiks.

***


  Esimene päev kodus hakkab õhtusse jõudma ning põhimõtteliselt ainus, mida kutsa teind on, on magamine :D Ta ainult magab. Deisi ja Kris käisid siin, siis Deisi mingiaeg andis talle peost süüa, sest kausist võttis vaid kaks ampsu ja siis läks jälle magama. Hetkel ta magab mul toas peegli ees juba viimased tund kindlasti, vahepeal ringutab ja läheb siis edasi sama asi :D Iseenesest mulle sobib kui ta on pigem selline rahulikum hing, siis mul ka taaga lihtsam, kuid natuke võiks ju mängida ja mõllata ka, aga ehk see tuleb, täna ta harjub ka alles :)
  Ärkas just üles ka, sõi täitsa kenasti ja käisime ka õues. Nüüd on vähemalt eluvaim sees ja mängib kenasti :)


  13.08 rannas



Veel koos õega





16.08 oma kodus












Leidis endas omale uue semu



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna