Otse põhisisu juurde

Pildiblogi

  Semi on vahepeal 4 kuuseks saanud ning kasvanud umbes 3x suuremaks, Kuna meil siin on selline nõme järsk trepp, siis ta ise siit ei liikunud, vaid teda pidi süles vedama. Nüüd kui Karlis Soome läks jäi koer alla korrusele elama kuna ma ei tahtnud peale keisrit teda igaksjuhuks siit edasi-tagasi vedada, pakun et ta kaalub 15-20kg. Aga täna öösel oli tal miski kõhuhäda kuna tagtis öösel õue junnima minna. Kuulsin et nutab hakkasin siis alla vaatama minema ja suures hädas oli end üles vedanud. Niiet löpuks hakkaski ta siis trepist üles käima, aga alla vedasin ikka ise, Hommikul tuli ka peale sööki üles ja siis ma sht vägisi panin ta ka siit alla tulema. Siis mingiaeg tulid mul tädi ja vanaema siia, koer oli üleval ja kui ma tuppa hakkasin minema oli ta mul all välisukse juures vastas, seega julgeb ta nüüd ise alla ka minna - seega üks suur arenemise päev :)
  Laps on meil selline, et päeval tahab tihti süüa ja magada igapäev just ei taha, aga öösel sööb ilusasti ja kohe pm magab ka - önneks on ta selline kellel ikka öö ja päev öiges kohas. Täna oli temaga hea öö 20.40 lõpetas söömise ja esimest korda ärkas kell 1, siis 4.45 ja siis 7.30 - loodetavasti nii nüüd jääbki, muidu oli 8 ja 1 vahel veel üks söömine. Ta saab juba homme kuuseks -.- ulme kui kiiresti aeg ikka lendab ning ta kaalub u. 3900g, haiglast tulime oli 2840g, seega kilo juures - kena suur poiss juba ;D Täna ta on isegi päeval hästi maganud ning kasutasin ühte und ära, et koeraga õues tsillida ja tast uued pildid teha ja siia postitada :)

















Mõned pildid poisist ka :)

Väga hästi töstab pead ja vaatab ringi :)




Jah, ta magab öösel mu kaisus :) ♥




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna