Otse põhisisu juurde

Ramon 4 !


 Kuna see aasta pidin ma kuti sünnipäeval ka tööd tegema, siis igaksjuhuks käisime 23.09 öhtul juba pildistamas ära. Tegime kuskil 10 min pilte ja suutsin ta vist ikka ära külmetada -.- Veits köhib...











  Mul on siin väike plaan uus objektiiv osta, aga seedin seda veel kuna see maksab päääris palju, siis selle suure uurimise ja puurimisega avastasin, et mul praegusel objel on (vist) terve 2 aastat, mis ma seda kastanud olen, pildistabikas väljalülitatud olnud -.- KUI TARK ! Ma tean, et mingiaeg mulle tundus, et pildid ei ole enam nii teravad kui enne ja saatsin pm selle pärast, enne 2a garantii löppu selle hooldusesse, et vöibolla siis kutt mingiaeg oli selle mul väljalülitanud vms :D Ja no igatahes saatsin Photopointile oma obje siis hooldusesse - kulleriga, kuna nii nad palusid ja maksin 12€ saatmise eest. Tagasi sain objektiivi kuskil 2ndl hiljem, Maxima öues asuvasse pakiautomaati - TALVEL ja ma ei saanud sellele koheselt järele minna ja see oli mul 2 päeva seal automaadis, mille järel, objektiiv välja vöttes oli täiesti märg ning seetöttu ei avanenud obje enam korralikult ja olenevalt suumist, jäävad siiani piltidele vahel tumedamad ääred. Ma teadsidn, et see objega juhtub, niiimoodi kripeldas, et see seal automaadis, aga lootsin sisimas parimat..
   Jah, nad olid nöus, et saadan uuesti KULLERIGA selle tagasi, aga mul oli nii palju pildistamisi ja ei saanud lihtsalt saata. Küsimus selles, et miks Photopoint ise kulleriga objesid tagasi ei saada ? Tehnikateadja ikka öues asuvasse pakiautomaati talvel ei saada selliseid asju vms ?  Jama lugu igatahes... aga ma vist siiski üritan veel sellega läbi ajada ja veidi rohkem raha koguda, et makstav summa nii suur kadu poleks :D


***


24.09

  Tibu sünnipäev !! Hommikul ärkasin vara, umbes 7... ilmselt alateadvuse töttu kuna olin unustanud äratuse panna ja sellest sain teada alles siis, kui äratuse aeg käes oli, aga midagi ei tinisenud :D
  Panin end riide ja ajasin muid toimetusi ning 8st panin nr4 küünla minikoogil pölema ja läksin lauluga kutti äratama.. See oli esimene kord mul talle nii teha ja issand kui nunnud emotsioonid. See aasta ta oli hoopis rohkem juba elevil sünnipäeva pärast ja nii önnelik.
   Kui Ramon täiesti üles oli ärganud, lubasin tal selle koogitüki ära süüa aga ta tahtsis vorstisaia :D Panin siis tüki külmkappi tagasi ja tegin saia. Söi ära, panime riide ja läksime lasteaeda.. kaasas kommid ja seljas I'm 4 , T-särk.
   Lastekas tegin pilte, kutile lauldi, sooviti önne ja siis ta jagas kommi. Ma ei saa ikka üle kuidas ta näos oli nii palju önne ning ta tundis end ülihästi ja tähtsana. Ma pidin mitu korda nutma hakkama :D
   Kuskil tunni olin lastekas, siis läksin tegin oma töötiiru, mille löpetasin Kärlal, seal tegin sealse esimese lasteaia tantsutrenni ning peale seda lippasin kutile järgi. Järgi jöudes meenus, et tordi suhkrupilt ununes ikka Saare Leivast toomata, kimasime siis seda tooma.. siis Selverisse löhefileed ja muud nänni ostma, edasi linnakoju - riiete vahetus ja koeraga öues ning siis saimegi Karja ära tulla.
  Kohale jöudes oli Karlis kenasti kartulid juba keema pannud. Ma tegutsesin käbelt kalaga, panin tordile pildi peale ja tegin vahukoorest ääred ning siis läksime tegime oma traditsioonilised pildid ka möisa ees ära. Kuna Steven pidi öppima, siis kolmekesi pilt jäi küll sel aastal kahjuks tegemata.




















***











Köige parem söber, sugulane ja BFAM




***

Ja 23ndal löikasin oma juuksed maha. Sama tegin ka 2017a 23.septembril.





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

Tattoo

 Sai siis ka lõpuks oma esimese tatoka ära teha.. olen kauakua tahtnud juba ja plaanitud on isegi mitu, aga olen 90% kindel, et kui poleks seda võitnud oleks tegematta ka jäänud.   09.04.2013 10.45 bussiga Tallinna, bussijaamast kohe trammile, veidi Baltijaama ümbruskonnas jalutamist ja olingi Pirados Studios. Umbes viie ajal hakati tatoveerija ja 8 paiku lõpetasime. Poole 9st liikusin siis aga tagasi jälle, käisin Telliskivi säästukas ja siis trammile ja bussijaama. Ligi tund aega passisin bussijaamas, vaatasin tahvelarvutist seriaali. 22.00 tuli buss, kell oli juba 21.55 ja bussi polnud, üks naine oli veel peale minu öues, mötlesin juba, et buss ei tulegi aga siiski.. Kogu reisi vältel oli bussi max reisijate arv koos moga 3 ja reisi lõpuks 2 :D Küsisin bussijuhilt ega ta autobaasi ie lähe, ei läinud, aga naine, kes moga koos bussis oli tõi mind autoga koju ;D   Kõige huvitavam küsimus siis, et kas valus oli - oli küll. Mitte midagi kannatamatut, aga viimane tundaega oli ikka üsna