Otse põhisisu juurde

14.10.2010

  13.10.2010 öhtu .

Mingi kuuest läksin välja, käisime Sinku ja Martsuga Raes, siis läksime kitsekas ( Kitsa tn noortekas), ning siis ma läksin Pritsuka taha gröönlastega rääkima, küsisin neilt mis värk seal Villemis oli ja mida need eided rääkisid neile, vanadel tuli hull pussynägu pähe, üks ültes et tal on täiesti mustauk sellest öhtust ja et ta teab aint seda, et ta ärkas hommikul "oma kodus", teine ültes, et ma ka ei tea, et mul oli hommikul pohmakas, mind nagu väga ei koti kas tal on pohmakas vöimitte :D:D igaljuhul siis kui ma nendega seal rääkisin tuli üks nendest troppidest eitedest uksevahele vahtis seal, sisi läks minema ja jäi käed rinnalvahtima mida ma räägin vms, ja siis tuli vahepeal sinna ja kutsus nad sisse, no nad ei läind kohe aga jah LAHE :D  siis passisime nsm sitakal, siis läks köht tühjaks, käisime Martsuga Pritsukas pelmeene söömas, söime ära läksime Raesse, passisime seal migni 5 min, sisi läksime Rae ette, Marstu läks koju ja ma jäin sinna mingi rahvaga :D , igatahes siis millalgi tuli Erki sinna, siis lläksime taga koos Pritsuka taha, rääkisime Abuga veits juttu, ta oli jälle jumala täis, siis ta mingi tegi mulle kalli ja läks sisse tagasi, siis tulid kaks tüdrukut, Helena ja Kätti öue, siis rääkisin nendega veits, ja läksin Rae ette tagasi, siis hakkasime Arnoldiga koju minema, Uue tn parkla juures söitsid Keito, Dinnu ja Andres meist mööda, tulid Uueka parkla, Arno läks koju ja ma jäin nendega, mötleisme Keitoga et lähme Pritsuka, vaatame mida need gröönlased teevad - nad olid seal ülevalkorrusel, aga siis helistas Hindrik, lähksime talle KG juurde järgi, siis panime auto sinna Jürka ette parklasse, Roland, Tauno ja ma ei mäleta kes see kolmas oli tulid ka sinna, siis läksime AG taha, passisime veits seal, siis Keito ütles et ta läheb koju, ma mötleisn no ju ma lähen ka siis koju, siis Dinnu ja Hindrik söidsin nsm kaasa ja Andres läks ka koju, Rolad, Tauno ja see kolmas jäid AG taha....
Kodus hakkasin filmi vaatama Nanny McPhee, see jummiägekas . :D ma mölemat osa näind nüüd, enne muidugi vaatasin teise osa :D:D:D okei, tglt ma ei suutnud seda eile löpuni vaadata ja panin arvuti kinni ja jäin magama, mingi kaheteist ajal äkki...

    14.10.2010

Hommikul oli nats raske ärgata aga püsti sain. Täna oli meil kaks tasemetööd, estas ja inkas (y) , ja siis oli veel omaloominguliste laulude vöistlus , me saime räpi-eripreemia vms. :D Aksu ja Ain laulsid , kes veel ei tea ;D Saksa tunnis jäid mu sukad tooli külge kinni ja tömbasin sukad katki -.- emme ju alles eile ostis :( :D:D:D:D Mul jäi keemia KTs 3 punkti 3st puudu, perssses .  JA veel, inka tunnis Muki küsis mu käest, kas mind visati eile Pritsust välja , ma olin nagu, et midafakki sa ajad, ma pole nagu käindki seal :DD:D ( ta mötles nagu seal kus gröönlased olid) , ju need samad eided jälle ajavad mingit sitta , ja MUIDE kui tahate teada kes need eided olid vöin vabalt öelda, aga siin ma ei kirjuta nimesi, sest nad nkn. ise saavad aru, et neist räägin ;) I love you !!!!!!!!!!!!!!!! (kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk)  i know you love me too R and T ! ;) JA kui te töesti midagi ei rääkind, siis vöiks seda öelda ka meile, ja ei pea koolis vahtima koguaeg kettasse käib suht :D:D

Täna öhtul Villemis lauluvöistlus, sinna lähen täna, see on kell 21.00 , kui keegi ei tea ;) ! OKEI , SEAL MA EI KÄINUD :D

Täna oli jälle meil Gretsi juures nädalakeskne istumine  :D JA meil sai vääga palju nalja kui mängisime Aliast, kuna ma nimesi halbades vöi mainetkahjustavates asjades ei nimeta siis kirjutan lihtsalt siia mis selle mängu jooksul juhtus :D :
*Okastega loom - Karu
*Kui käid juuksuris, mille sa siis uue teed - patsi .
*See asi, kust saab vett, kust vanalajal koguaeg vett saadi, mida pead nagu pumpama - ookean, meri .
*See kes teeb riideid , mitte ömbleja aga teise sönaga (rätsep) - õmbleja, kooja, disainer.
*Tütar vastandsöna - ema
*Pm. olis öna mis tuli tuletada sönadest armastus,leib ja laud ( armulaualeib) - armastus laualeiva vastu .

rohkem ma ei mäleta kahjuks :D

IGATAHES täna oli köige jubedam kodutee üldse, lehed lendasid, tuul oli , on siiani, mega köva.. tonta juurest tulles oli köige öudsam, tuul vilises tonta akendes, mingi karp lendas ringi, siis kui see köik oli olnud köndisin kirikust mööda ja seal ees on see liikumistundlik tuli ja see läks pölema, ohh öudne oli . :D nüüd ma olen kodus, kirjutan rahulikult sellest mis on möödas ja pm. vöin siis oma Nanny McPhee löpuni vaadata ja magama minna, jaaa MUIDE , homme hommikul esimene tund keka, pean jooksma 2 km ja 500 m , (Y) :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna