Otse põhisisu juurde

16.10.2010

 15.10.2010

Grets tahtsis , et ma kirjutaks siis eilsest...
  Köigepealt ofc kool , sain oma mölemad jooksud esimeses tunnis 5 peale joostud - 2km 10.40 ja 570 m 2.31 . Kui koju jöudsin koolist käisin pesus, passisin arvutis, küsisin MSNis olevatelt mida öhtuks plaanivad jne.. siis sain Martsult teada, et on Muratsi minek ja siis juba Martsu teadis kuidas ta Kätu ja Lilluga sinna saab , ja siis Kerli küsis ka kelelgilt kas saab meid viia , ma küsisin Agerilt, aga löpuks saime teada et Kix teeb kaks otsa, hmm, mis see kell sis iolla vöis, mingi kuus äkki, ja ma mötleisn , et äkki ma ei jöua ennats valmisgi panna, kuna Marstu oli juba linnas ja värki, aga nohh, mingi kaheksast saime liikuma ehk. :D No kui me Muratsi jöudisme olid möned seal juba täis, Marstu oli ka siuke pinnapealne amööb juba . :D:D:DMa ei joonud midagi ja Grets istus üksi kuskil ja jöi oma paaki.. No löpuks oli Marstul ka tuju tulnud moga tantsida , siis tantsisime vahepeal käisin Gretsi ees ka tantsimas , aga jah .. siis löpusk kui tal paak osta sai, kutsus ta mind vetsu :D ja ütles mulle et tösta mu tuju, is eoli purjus juba , :D - kunagi kui mul üks Pärnus söps külas käis, tegin ma talle Sensodaini reklaami , niiet panin sokolaadi hammaste ette jne.. :D:D igaltahes, siis ma vötsin sealt mingit hambapastat tegin talle seda sama, aga ta ütles, et ta tahab midagi positiivset mitte naljakat , siis Kerli tuli uksetaha, mul jooksis hambapastat suust, mingi tükk kukkus maha , käed olid koos, Kerli tahtis sisse tulla, siis ma ütlesin , et ei saa mul suu alles ontsi täis kurrat , no siis ma ei lasknudki teda sisse, vaid hakaksin end puhatsama, Grets ütes , no see oli vist positiivne , naeris seal veits, ja sisi tahtsis pissida :D no, ja see vetsu uks on katki ka , ma olin seal ukse ees, Kerli tuli uuesti ukse taha, karjus laske sisse laske sisse, ma ütlesin, ei saa kurjam , Grets kuseb, ta ütles las kuseb siis, lase mind ruttu sisse, muidu .. ( ma ei mäleta mis ta ütles sinna), ja siis laisn ta sisse, ja siis peale seda oli Gretsil parem tuju, tantsis meiega ja värki :D
  Mingi tuhatkorda läks jooke ümber seal, terve pörand kleepus, enamus rahvast tantsis teleka ees, seal oli nii kitsas, no ja siis me hakkasime Kerliga parem toolipeal tantsima, siis seal käisid ka vaheldumisi inimesed meid segamas, siis millalgikunagi tuli Koit Toome - Mälestused, siis Marstu tuli mo juurde, ütles a , et mäletad klassimöllul , jnejne.. ja siis me nutsime mölemad veits , ;d
  Mingi kella üheteist paiku hakkasime Kerli, Alla, Kixi ja Kaiksiga linna liikuma, läksime sinna Stenni sünnale, passisime seal maja ees veits, korra ka koridoris, Kerli jäi peale mied sinna, ma läksin koju, Alla , Kix ja Kaiks läksid Muratsi tagasi, ja kui ma Makrose ees olin siis Kerli helistas ka, et liigub koju , ja siis rääkisin taga seni kuni koridori ees olin...
  Kui ma koju jöudsin siis mul oli hulll kusekas, läksin vetsu ja pole tähele pandki et potil oli kaas peal :D:D:D:D ÖNNEKS midagi ei juhtunud :D :D
Pekki, ma ei mäleta prg. kas ma vaatasin filmi vöi mitte, no ma ju vaatasin, aga ma ei tea küll mis filmi, miidaa , ma ei mäleta ok norm . :D



16.10.2010

   Ärkasin mingi kümnest, söin midagi , ja ma vaatasin täna hommikul ka kaks filmi, aga seda mida ma hommikul vaataisn ma ei mäleta,s ee on see sama mida ma eile öhtul vaatasin -.- aga Bandslami vaatasin prst seda, see on ka hea film ;)  , EII mis asja, ma vaatasingi Bandslami eile öhtul -.- ja siis see jäi pooleli, ja täna hommikul vaatasin selle ära ja siis vaatasin veel Imagine that'i . :D:D
  Siis nsm passisin arvutis, söin, vaatasin Kanal 2 lehelt Sönasöda, ahhh, ma armastan seda saadet nii hea .
Mingi 15.20 hakkasin linna liikuma- Kunstistuudiosse, täna seal moeshow , ja siis käisin proovis, seal olin kolmveerandtundi, ja nüüd olen sisi juba samakaua kodus ka olnud, ja ma pean oma traksid valmis tegema :D pool kümme hakkab meie esinemine vist , aga ma lähen mingi pool 9 sinna vms..

Palun Grets, ma nüüd teen siis oma trakse edasi. !! :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna