Otse põhisisu juurde

31.10.2010

29.10.2010

  Ma pakun, et mingi seitsme paiku läksin välja , alguses olin Diva taga Timmu, Alexi , Kovva , Eku ja Andriga  . Siis ma helistasin Martsule ka, nad olid Gretsiga alles Ann i ees ja siis ta ütles mulle, et seal on migni ulme tulekahju kolm tuletörjeautot jms.. pohhui, et see öppus oli . . :D
  Siis prst. passisime Raes, mingi kaheksa paiku ehk läksime Mekasse.. seal jõin ühe poolese veini ja starteri koksi..
 Veits peale kahtteist liikusime linna.. siis olime nsm linnas, Priva juures.. mo mlst on lihtsalt nii naljakas olla klubi juures ja vaadata kuidas lihtsalt inimesed kukuvad ja ajavad nsm lolli juttu ja ofc ka kaklevad . :D
  Nüüdseks mul ei tule ette ühtegi erku asja mis toimus ägedat sel öhtul, ei nalja sai , aga need olid lihtsalt mingid hetkelised asjad .. no Oti parkuur raamatukogu ees olevasse prügikasti oli selle päeva tipphetk vist :D Ja Roni ütlus : "VilluVillu, ime madratsit " see oli ka üsna hea .. :D
  Viiest jöudsin koju ja siis olin veel arvutis veits ja siis tuutu ää . :D



30.10.2010

   Ärkasin veerand ühest , siis olin nsm arvutis, söin jne... nagu ikka . Ma ei kujuta ette mis see kell olla vöis, mingi neli ehk.. siis ma jäin suurdetuppa magama ja järsku oli kell veerand kuus, ma omastarust polnud jöudnud magamagi veel jääda.. Kui üles töusin saadsin Ärapanijatesse pildid ära, kes siis nägid seda saadet kus mu pilt oli teavad, et tänaseks pidi uued pildid saatma saatejuhtidest , ;D
   Veits hiljem helistas Martsu, tahtis välja liikuma hakata , aga ma polnud valmis ja siis ta tuli meile , ma sättisin veits ja siis liikume välja ...
   Linn oli täääiesti tühi .. ostsime Martsuga kahepeale veini ja starteri ja Grets tegi seda sama aga üksi .. siis olime nsm linnas ja löpuks hakkasime siis Smuuli poole liikuma - Davidi juurde JA kui me olime Smuulis ja helistasime siis ta ütles et tal läheb veel 20 min aega  , no ok siis :D Siis rääkisime veel Roni ja Tjorniga juttu , läksime ta maja ette , helistasime alt valesse korterisse , passisime seal maja ees, siiis ma läksin skeiti , löpuks tulid Grets ja Martsu ka järgi ja siis ma helsitasin jälle Davidile , ta ütles , et ta pole veel midagi tegema hakanudki ja siis me passisime veel 15 min . , siis läksime ja helistasime alt öigesse kohta , ta lasi meid koridori aga ta polnd riides ikka , ja ootasime veits veel kuni siis löpuks sisse saime . :D
   Kui ma ka löpuks oma koksi otsa sain läksime Martsuga linna , Diva esine oli täiesti tühii ja me mötlesime , et lähme Smuuli tgsi , no ma mötlesin, Martsu tahtis koju minna  .. Ma nägin, et Roots, Kapa ja Mihkel olid Chameleoni körval, siis läskime nende juurde, neid visati Vanast Konnast välja ja nad lasid mul minna ja kutsude Olle ja Säkso ära seest , ma läksin kutsuma ja sinna ma jäin ka, Martsu oli u . 5 min. ja siis läks koju , istusime seal veits aega ja siis läksime Kaptenisse . :D Isegi üks tants sai tehtud, aga krt ma vihkan seda muusikat ja seda tantsu kuidas vanad tantsivad  :D  Kui tants sai tehtud läksime minema, Säkso ja Olle läksid kuhugi, Divasse vöi ma ei tea ja ma läksin Davidi juurde tagasi ..
  Mu tuju oli üsna hea vist, ma hakkasin preikima , saltosi tegema ja muid huvitavaid trikke . :D
Me jõime pm kolmepeale 700ml tekiila ja köik oli hää . :D Ryan Angelos on mu parim söps pm. , et tema tantsu sai ikka kah tehtud .. aga ei , vöga tore oli , veerand kaheksast hommikul sai magama jäädud ja kell 11 ärgatud.. aa ja huvitavaid lindistusi tegime ka Gretsiga , neid vöib elulöpuni vist naerma jääda :D

Laua all käis .

Ei kujuta ette ka, aga telefonis selline täna oli . :D



ÄGEDAID LINKE :

http://www.youtube.com/watch?v=a--3q4fOL5g - ninja beebi
http://www.youtube.com/watch?v=nEylFLEOaOE - selle öhtu laul : Tihke Tainas (Y) :D
http://www.youtube.com/watch?v=-Ey0gaz0DfU&feature=related - asi on selles pildis, ta on tegelt nunnu ka . :D:D
http://www.youtube.com/watch?v=ZIQEZyUKW0I&feature=related - Aini sarnane . :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna