Otse põhisisu juurde

29.10.2010

NO ŠAU ! .
Kui aus olla , siis ma ei viiitsi kohe üldse kirjutada seda pikkkkka teksti siia, sest vb, te ei saagi midagi
aru kuna nii palju krijavigu tleb ja ma töesti ei viitsi neid siis parandama ka hakata, igatahes.. ma siis üritan kuskilt alustada nüüd . :D

  25.10.2010 esmasp.

Köigepealt magasin veerand üheni, siis tegime vennaga pelkusi kui ta lõunale tuli.. ja siis muidugi söime ka .
Kui ta uuesti tööle läks , siis ma nsm passisin arvutis vahtisin telekat, lõpuks hakkasin vaikselt sättima ja kui ta kunagi peale viite veits koju jõudis läksin ma kohe välja, sain Eku, Laura ja Aksuga Musumäel kokku .. Siis läksime Rotermanni ja kui sealt ära minema hakkasime nägin jälllle Vaido Neigaust , :D ta on jälle blond . :D
Siis läksime korra MilanFashionFreaksi ja siis Kristiinesse . :D Eku ostis endale saapad ja siis läksime linna tagasi .. MINGEID MUPOSI POLE , ÜHTKI KORDA EI KONTROLLITUD PILETIT AGA MUIDUGI MA IGAKORD LÖIN LÄBI -.-
  Kui olime suht just trollilt maha tulnud helistas Eliis ja siis nad võtsid mind auto peale valgusfoori alt . :D Siis sõitsime Lasnamäele kolme kuti ja Eliisiga , Lasnas tuli veel üks kutt peale, ja siis söitsime nelja poisi ja kahe tüdrukuga , mis teeb ... 6 i nimest ja autosse mahub 5 .  Siis jah olime seal Lasnas üsna kaua, kutis äritsesid seal jne .. -.-  Siis sõitsime nsm ringi ja löpuks kui kell sai pool kümme viidi mind Vene Draamateatri ette ära , kella kümneks pidin seal olema ..












Mingi kümme läbi veits saime sisse ehk, sis oli vaja kõik asjad garderoobi jätta , eelköige siis telefon ja muud pildistavad,lindistavad,filmivad asjad .. MA EI TEADNUD MITTTTE KEDAGI  :D :D :D
Kui sisse saime vötsime köik endale kohad , ma istusin esimeses reas nurgas , siis mingi hetk saadeti mind ja mõnda veel rödule .. seal olid mingid poksid , kus ühes oli neli inimest ja meil oli veel laud ka , siis mingi hetk ma karjusin seal sellele öhtujuhile , et ma ei mahu siia tantsima ja värki ( mul on alati selline probleem :D ) , et meil on nagu laud ees , no ja siis ta muidugi ültes et liigutage seda, siis mingi mees liigutas seda seal , no siis ma ikka ei mahtund ütlesin uuesti , et ma ei mahu , ja siis veel et laud on liigutatud , siis ta ütles, et no tantsi ette kuidas tantsima peab ( ma ei tea küll miks see sinna puutus aga jh ) , no ja siis ma mingi läksin sellise kohapeale rödul kus oli rohkem ruumi , ise samal ajal ütlesin ka , et ma lähen sinna poole kuna seal rohkem ruumi .. no ja siis ta ütles, aga tule hoopis lavale , ma olin nagu mida . :D ja siis hakkasin minema, enne kui rödult ära olin läinud , küsis ta mu nime , ma karjusin , et vöid mind Krissuks kutsuda , no siis mingi lasi tervel saalil Krissu karjuda ja plaksutada :D siis ma läksin lavale, siis ta vättis mult käest kinni ja tegime taga koos kummarduse ja siis ta ütles mulle, et me oskame köik tantsida vöid üles tagasi minna . :D Siis rahvas jälle plaksutas ja värki . :D Ma rääkisin taga veel seal , ma ei mäleta väga midgi , aga seda küll kuidas köik teada said et ma olen saarlane . :D Igatahes ta küsis köigilt, et kes on enne muusikavideot teinud , keegi polnud.. siis ma ütlesin, et küsi parem filmide kohta , siis ta küsis, need kes olid käinud pidid käe töstma, no möni ikka oli ka , siis kui teised olid rääkind, jöudis järg mo juurde , siis ta ütles ka et no Krissu kus sa siis käinud oled, ma ütesin siis et kahes filmis olen käinud , siis mingi saal häälitses jälle, siis ta küsis no mis filmid need olid , ma mingi et üks oliRootsi film ja teine mingi öppefilm ja siis ise ütlesin uuesti , et ma ütlen öppefilm kuna ma olen saarlane, siis köik migni karjusid ja nii :D Aga jah lahe oli, asi kestis siis veerand kaheni ja siis ma pidin üksi kesklinna minema :D küsisin mingi suvalise tüdruku käest , ega ta linna ei lähe ta ütles et ei, aga siis ütles veel, Muide ma olen ka Krissu . :D norm ju . . AGA üksi linna minna polnudki nii öudne, Kuressaares on öudsam -.- , ja kui ma olin juba ühe pika sirge peal, tudnsin ma esimest korda, et mendid on mulle kasulikud, kuna ma nägin neid eemal oma bussiga seismas oli hoopis kindlam tunne ka ..
  Kui koju jöudsin läksin MSNi ja siis umbes öeldakse mulle, et mo pici näidati Ärapanijas, normaalne sis . :D :D

Ja sel päeval - ööl jäin ma magama pool neli , sest mul ei tulnud und .. :D




26.10.2010 teisip .

   Hommikul töusin suht vara, no siis kui venna hakkas tööle minema ja siis kui ta oli tööle läind jäin uuesti magama, aga ma ei tea kui kauaks . :D Pole nagu eriti teind siis midagi , ju ma söin , oli arvutis ja vahtisin telekat .. Mingi hetk sain linnas KARL-GREGOR RAUNISTEGA -.- kokku :D ( säh sulle Rauniste :D ) Passisime suht niisama, siis mingi enne kahte veits läksime City Hotelli kus ta ööbis, olime seal nsm veits, sisi liikusime jälle linna, siis ta pidi oma venna läppari ära tooma ja siis Cargo bussipeale panema.. nii me siis söitsime mööda Tlna taxoga rini, löpuks kui kekslinnas tagasi olime , läksime Vanalinna Rimisse, ma ostsin kröpsu ta enerydrinki ja siis läksime Viru juurde pinkidele istuma, seal istusime kuni viieni, siis ma läksin venna koridori ukse ette seisma, kuna mo käes oli vöti, KUIGI ma oleks vöind sisse ka minna, sest alt saab ju helistada (I)
 Venna oli peale tööd  nii väss , ja siis ma ütleisn, et ma nüüd lähen Katsi juurde ( mo tädi ) , siis ta mingi , et ta viib mu ära ja värki, aga ta jäi magama, siis kui kell juba kuus sai, läksin ta tuppa, küsisin kas ta jääb siis magama, ta ütles, et ma ta ära ootaks, et 20 min. veel, no ma siis ootasin , ja umbes pool 7 me siis ka liikusime ..
Tädi juurde jäin ööseks, nsm olime , siis kui tädi magama läks , jäin ma oma väikse suxiga üles, ( ta magab koguaeg mo körval kui ma seal olen) ja siis ma hakaksin teda lindistama.. oii , mul oli niii naljakas, ma kunagi lisan need ka siia .. ;d



  27.10.2010

  Hommikul äratati mind 6.53 ja siis öeldi ka et kell on 7 , krt, ei ole ju seitse seitse min. oli aega . :D Mingi üheksa paiku , no nats nagu enne , viis mu tädi tited lasteaeda ja siis ma sain magada nii kaua kui ta enda asju ajab , ma ei kujuta ette millal ta tagasi tuli vöi kui kaua ma magasin, aga kui ta oli tgsi tulnd, läks ta suht kohe jooksma, aga siis ma enam magama ei jäänd ..
  Kui ta täitsa kodus tgsi oli hakkasime süüa tegema.. kui see ka valmis sai , töstis ta mulle niii palju süüa et mul jäi nii palju järgi, ma lubasin pooleteist tunni prst edasi süüa, aga see oli prst nii röve, siis me täiega naersime mu üle ja löpuks andis ta selle söögi koerale , ;D




  Mingi pool neli liikusime tädi juurest minema, köigepealt Selveri ja siis ta viis mind Ülemistesse ja siis läks ise tittedele järgi.. Ma sain teada veel ka seda , et mu üks teine tädi saab kolmanda tite ja vanatädi tütar teise . :D
  Ülemistes sain Rauniste ja Lepega kokku, veits olime seal ja siiis liikusime bussijaama JALA ikka , nagu saarlased ikke . :D ja siis olime nsm bussas, ma sain alles peale  viite koju minna kuna mul polnd vötit, ja siis ma läksin viiest bussipeatusesse seisma , aga buss tuli alles 17.13 , kuigi ma passisin seal juba u. 8 min. ei viitsind ma ikka rohkem passida ja läksin jala . :D mingi 20 min. köndisin äkki, polnud pikk tee, aga foorid söövad aega ..
   Kui kodus olin, siis hakkasin suht kohe sättima , pool kaheksa pidin Hollywoodis olema, aga ma läksin pool seitse välja ja sain ühe kutiga kokku, kes viitsis moga tsillida kuni Hollykasse lähen  :D Hollyka ukse ees üks mees , ütles ka mulle, et sa oeld see keda köik nime pidi teavad :D Siis kuis ees olime pidime mingi trepi peal seisma, siis see öhtujuht vöi kes iganes, lasi jälle mulle plaksutada :D siis mingi hetk ma läksin teistest mööda trepil ukse ette, kui kunagi sisse lasti ( seal uksetaga sai ka ikka passitud) saime endale joogid ( non-alc .) ja siis see öhtukas rääkis seda Juku anektooti :
Juku on koolis , on eesti keele tund ja õpetaja hakkab tähti ütlema millega õpilased peavad sõnu moodustama,
köigepealt ütleb siis , et M , Jukul käsi püsti, õpetaja , aga aimab ette mis söna sealt tuleb ja küsib hoopis mingit tüdrukut kes ütleb maasikas, siis õpetaja ütleb V , Jukul jälle käsi püsti, aga õpetaja ei lase tal vastata , küsib jälle minigt tüdrukut ja see ütleb vaip , õpetaja mötleb välja minig tähe millega Juku ei saa ühtki roppu söna öelda , ütleb Ö , Jukul käsi püsti , õpetaja küsib teda , Juku : öhöhöh ( käsi teeb nii nagu peksaks pihku) :D
Siis kui ta oli selle anektoodi ära rääkind, pidin ma minema lavale ta körvale, köigepealt ta ütles, et need kes esmasp. ei käind, saage tuttavaks see on Krissu vms .. ja siis käskis mul mikrofoni öhöh öelda . :D:D

Hollykas tantsisin laua peal ja puha :D loodan , et seda videos näha ka . :D Üks kutt tuli mo juurde, kui vahepeal joomas käisin, ütles " Tere Krissu ma olen Andres," ja andis käppa : D
  Ma olin prst niiiiiii vihane kuna kell sai pm. 23.00 JA  siis öeldi, et köik alaealised välja, ja muidugi veel siis nii, JA Krissu sa ka.. Ma alguses vaatasin, et ma olen ainuke, aga siis ikka polnd ka . :D Seekord ma ei läind üksi koju , vaid ühe tüdrukuga, kes köndis mo ees ja minig hetk keeras näo mo poole ja küsis oli lahe seal laual tantsida ja siis ma jäin taga . :D Tallinki hotelli ees läksime eri teid . :D
  Koju jöudes oli Kõps ( mo venna söps) koridoris ja hakkas kohe moga rääkima , ja mingi hetk hüppas mu venna usketagant välja ja ehmatas mind täiega -.- :D
Ma ei olnud kaua üleval ...

28.10.2010


   Mul oli äratus 9.45,  11.30 pidin vötetel olema.. seal sai ka passida veits kuni sisse saab alles,
aeg venis seal sees ka kuni löpuks öeldi üldse et tund aega läheb veel aega, nii vihaseks ajas..
  Löpuks saime sissekunagi mingi ühets äkki .. ?!  Siis vötsime kohad sisse, ja tegime asju mida vaja ja mingi enne kolme veits saime lahti ...

See sama mees kes mulle Hollyka ees ütles, et mind teadakse nimepidi vms . küsis mo käest kui vana ma olen , ja ütles, et ikka niii kahju , et ma ei saand klubisse jääda ja sisi tegi kalli ka mulle :D:D Ärge kujutage ette et ta mingi norm oli . :D ta oli hästi suur, väikse habemega no mitte väikse aga lühikese :D:D ja prillidega . U. 32 aastane ehk :D:D

  KUNA mul korteri vötit ei olnud, siis pidin viieni kuskil passima , peale vötteid vötsin Hessist burksi ja helistasin ühele tüdrukule, kellega ma kunagi kuskil reidis vms tuttavaks sain, aga ma ei olnud teda kunagi näind kuigi me teadsime üksteist mingi üle 5 aasta . :D Sel hetkel kui ma helistain oli ta suht just Virust ära läind Kristiinesse, ma läksin siis trollipeatusesse, aga ma ei etadnud millega ma pena minema, ja siis mötleisn pohhui, passin üksi Virus kuni kell mingi viis saab, olin otsa ümber keeranud ja paar sammu teind, kui nägin et Poku ja Grex jooksevad üle tee, mul oli nagu mida vidunat . :D Hüüdsin Poku ja küsisin kuhu nad lähvad, nad läksid Kristiinesse ja siiis ma jooksin neile kohe järgi trolli peale . :D MILLINE KOKKKUSATTUMUS :D , Kristiine oli nsm igav , :D nägin oma nn. söbrnje ära  ja mingi pool viis ehk liikusime linna tgsi , köik läksid koju, ja kui ma olin venna hoovis juba, nägin kuidas üks tädike just samast koridorist hakkab sisse minema, ja jooksin kimaga oma konstadega ukse poole ja sain sisse, istusin koridoris kolmanda-neljanda korruse vahel aknalaual 45 min . :D Löpuks vend tuli ja ütles, et ta möltes just helistada mulle küsida kus ma olen, ja et ta oli veel möelnud seitsmeni tööl olla . :D:D
  Kui tuppa sain , hakkasin vaikselt asju kokku panema  . Poole seitsmeks läksin Coca-Cola Plaza ette, Janar ootas mind seal .. ja siis käisime veel Laagri Hessist läbi ja siis liikusime ..
Tallinna ja Kuressaare tee pole kunagi niiii kiiresti läind .. :D

29.10.2010

 Nüüd siis juba kodus :D
Pool üksteist ärkasin, kohe lülitasin arvuti sisse, vötsin külmkapist mingi Farmi Vaarika moosiga kohupiima ja söin seda, käisin köik vajalikud kohad netis läbi ja löpuks vötsin oma viitsimise kokku ja hakkasin siia kirjutama ..
ma  ei kirjutand köike pikalt välja, sest ma ei suuda köike meenutada ja kirjutada ja päris väsitav vöib lugeda ka olla , kui see niii pikk on . :D:D

JA nüüd meenusidki kolm asja veel :

* Nägin venna hoovis süstalt neljap . ja siis kui hakaksin Plaza ette minema oli ukse ees mingi vääga kahtlane mees ...
* Neljap. löunal löödi venna autost kolm autot eemal oleval autol aknad sisse, kuna seal on mitu maja nagu ringis, siis elab seal ka palju vanamutte :D ja need olid mölisema läind ja vargad oldi jooksnud, aga aken oli juba sisse löödud ..
*Ja kolmap. oli Tlnas kaks vikerkaart, üks oli mega erk ja suur , nii erku polnd ma enne kunagi vist näind ka . :D



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KRISSU BEEBIBLOGI

   „Mul on selline tunne, et me saame see aasta tite .“ ütlesin ma Karlisele aastavahetusel kui peale ilutulestikku külasauna poole jalutasime. See oligi lihtsalt selline tunne ja siis ma selle välja ka ütlesin. Läks mööda täpselt 23 päeva kui sain teada, et olen rase. 23. jaanuar käisin koolis söömas ja tõmbasin endale kapsajupi kurku, mis ajas mul südame mega pahaks ning jooksin vetsu, nii halb oli et panin näpud kurku, et saaks oksendada ja toidu välja ma ka sain. Kui klassi tagasi läksin ja sellest köigile ka rääkisin oli nalja kui palju, et rase jne.. aga ma teadsin ju, et asi oli selles kapsajupis, kuid siiski mul klassiöde soovitas testi teha. Mul ei olnud mitte ühtegi kahtlust oma enesetundes vöi olekus, et peaksin vöi vöiksin rase olla, aga ostsin siiski testi. Ma ei suutnud järgmise hommikuni oodata ja tegin testi pöhimötteliselt kohe kui koju jõudsin, aga ma tegin seda valesti :D Ma unustasin selle plastikust katte maha tõmmata, kus all see riba on ja lasin lihtsalt niisama

Bulgaaria 11.09-18.09

  See aasta vötsime ette pakettreisi Bulgaariasse, Golden Sandsi, Prestige Hotel and Aquapark hotelli. Üritan koguaeg vastalt kirjutada, et midagi ära ei ununeks :D Eelmise aasta reisiblogi otsustasin nädal hiljem Saares kirjutama hakata, aga siis nagu polnudki meeles midagi enam :D Isegi pildiblogi ei teinud löpuks -.- Aga, eelmine aasta oktoobris käisime siis Türgis, provintsi ei mäleta, aga Alanyast oli vist mingi 50km ? Hotelliks Mukarnas Spa vms Seal oli väga soe. Käisime piraadilaevaga Alanyas, kus oli vahupidu jms ja Jeep Safaril ka. ** Tekstide sees sisalduvad pildid, videod on tehtud telefoniga ja käivad koheselt tekstiga kokku. Peale tärne olevad pildid on tehtud kaameraga ning käivad selle päeva juurde, ajalises järjekorras. 10.09   Hommikul tegin tööd, peale löunat käisin veel viimast ilulihvi saamas kulmudes, 3 ajal liikusime linnast, käisime Karjast veel läbi, et Karlisele pildistamise jaoks maika vötta ja autost mittevajalik kraam välja tösta ja 4st hakkas

KRISSU BEEBIBLOGI

5. osa   Täitunud on 36 nädalat ja see tähendab, et tähtajani on jäänud veel natuke vähem kui kuuaega. Vahepeal pole postitanud kuna tundus, et pole nagu midagi nii väga kirjutada, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ikka tuleb asju. Eks ma siis üritan siin vaikselt millestki alustada ja kuhugi välja ka jõuda. ***   Esiteks tahan ma õelda, et hetkel, olles lõpurase on mul hoopis kergem olla, kui seda on olnud varem. Eks mu vaagnaluu valu piinab mind vahel ikka, kuid ei valuta mul selg ning oksendamist oli viimati vist mingi 3 nädalat tagasi, jaksan teha kõike, võhm välja ei lähe ja energiat on ka piisavalt. Mis mind nüüd veel kimbutab on selline surumistunne ribides ja rinnakus, see on päris ebamugav ja lööb ka natuke seljale, kui mul see tunne tuleb, siis üritan end vöimalikult sirgu venitada et hingata oleks normaalne. 04.09 käisin ka ämmaka vastuvõtul; kaalu on hetkel algkaaluga võrreldes juurde tulnud 12,2kg, kõhuümbermööt on 94cm. Tehti ka esimene KTG (see on selline asi kus panna